Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(9 GAMBAR)Hamil 7 Bulan, Kris Dayanti Tetap Hebat Menyanyi

Cepat sungguh masa berlalu. Rasanya baru sahaja Kris Dayanti melahirkan anak sulungnya hasil perkahwinan dengan Raul Lemos. Tup-tup kini Kris Dayanti sedang hamil 7 bulan untuk anak kedua mereka. Sungguh produktif sekali!!!

kris dayanti

Advertisement

Walaupun perut sudah membesar, namun kehebatan Kris Dayanti ketika menyanyi masih terserlah. Kris Dayanti telah berjaya menghiburkan tetamu-tetamu yang hadir sempena penjenamaan muzium diRaja Sultan Abu Bakar, yang berlangsung di Pekan Pahang, pada malam Ahad lalu. Nampaknya kehamilan tidak menghalang Kris Dayanti memberikan persembahan yang terbaik.

kris dayanti

Lagi 7 keping gambar terbaru Kris Dayanti dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Cipotredz.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

39 Comments

  1. Mak jemah pemalu

    October 25, 2012 at 7:59 am

    Yg besnyer, tiap kali hari keputeraan mesti nak ajak penyanyi dari Indon…KD lah, Rossa lah…dhlah dorang ni dibato ngan harga yg mahal n demand..pe salahnye wat majlis kesyukuran bagi rakyat makan…sekadar luahan…

  2. runwitme

    October 25, 2012 at 1:32 am

    Terbaik – Menghitung hari Live From Pekan Pahang http://youtu.be/6MdAIdVNW5A

  3. Anonymous

    October 24, 2012 at 7:36 pm

    bestnya tgk org dh kwen mngandung n ada anak..sy gak la xkwen2 g..moga ada jodoh yg baik untuk ku

    • pizza

      October 24, 2012 at 10:31 pm

      Banyakkan bersedekah pd anak2 yatim sambil berdoa dipercepatkan jodoh dan dipermudahkan zuriat soleh. Besar fadhilatnya…

    • yusoff

      October 29, 2012 at 6:17 pm

      semoga dipertemukan dgn jodoh yg soleh/solehah. amin.

  4. Raja minah jambu 24jam mengadap computer

    October 24, 2012 at 5:46 pm

    tkpe lah dia jaga hasil zina dia setidak2 nye anak dia selamat dn di jaga ngan baik ! dh bagos dia tk campak n buang anak dia dari atas blok macm pompan2 di malaysia ni buat !!!! nk tutop malu nye pasal sanggop buang anak kt longkang la campak dari atas blok la dorang ni tkde belas kesian langsong !!!! apeeeeee punye manusia ni !!!! KONGKEK pandai !!!

    • Manis

      October 25, 2012 at 10:12 am

      Fikir kan eh,
      zina, dapat anak > reaksi orang : takpe, at least dia tak buang anak > mentaliti orang lain : alah berzina takpe, yang penting aku jaga anak hasil zina tu > ??

  5. apapontakboleh

    October 24, 2012 at 4:37 pm

    ada gak manusia yg mempertahankan si KD ni sebab bela hasil zina dia.. mmg la kena bela, takkan nk buang or bunuh lak.. mereng~

    • Karina

      October 25, 2012 at 10:08 am

      Setuju. Kenapa nak kena sanjung pula sebab dia tak buang anak dia?? Itu tanggungjawab dia. Orang sekarang ni dok asyik ‘syukurlah dia tak buang anak dia’, seolah-olah buang anak tu satu pilihan pula. Dah buat, kena lah jaga. Tapi still zina tu tetap zina sebelum ni.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama