February 8th, 2012

Memang pergh. Tak mampu Abang Nara luahkan dengan kata-kata. Pergh.

siti nurhaliza

Lagi 7 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar blog DominasiLelaki.

siti nurhaliza
siti nurhaliza
siti nurhaliza
siti nurhaliza
siti nurhaliza
siti nurhaliza
siti nurhaliza


183 responses to “(8 GAMBAR)Siti Nurhaliza Di Konsert Muhammad Al Amin”

  1. dato minah jambu 24jam mengadap computer says:

    tk kesah lah siape yg menyampah ngan siti…….siti pn tk kesah siape yg nk menyampah tengok dia lantak dorang lahhhhhhhhhhh !!!! tentang pakaian minah jambu tengok siti darei bvelm kawin memang pakaian nye sopan tk seksi ponnnnnnnnnnnnnnnnnnn !!!!! tu pn orang nk mengata pasal dia……….konon nye balek dari haji siti menghina islam dengan pakaian yg tidak memuas kn tentang tudong dia…..itu antara siti ngan tuhan lah ! orang2 ni tk sekolah gak nye cakap kalah kn uztaz macm bagossssssssssssss aje…tk reti bahasa langsong huh !!!!! bwek !!!!!!!!!!!!!

    • x anti sapa2 says:

      mana ada dia pakai pakaian yg sopan? dia pakai baju ketat2 sampai nampak bentuk badan & aset2 peribadi tu x sexy ke? kain atas kepala tu bukan tudung, tu jelas nk permainkan agama!

  2. LOL says:

    Perghhhhhhhhhhhhhhh kiuttt

  3. YG GERAM says:

    BERLAKON SEMATA MATA!!!!!!!!!!!

  4. mamaGee says:

    Ct pakai mcm ni..br nampak kurang bulat mukanya…
    Maniss je dipandang..
    Moga terbuka hati CT utk terus memakai tudung dgn sempurna selepas ini… Amin!

Loading...