Written by serenity | December 10th, 2017

Pada pukul 5.33 petang Jumaat lepas, Abam Bocey, 29, melangsungkan pernikahan dengan Nurhidayah Mohd Ali, 26, dengan sekali lafaz.

Majlis nikah berlangsung  Masjid Jamek Sultan Hishamuddin di Sabak Bernam, Selangor, manakala majlis persandingan dibuat di rumah keluarga pengantin perempuan juga di Sabak Bernam.

Lagi gambar dengan membeca entri ini sepenuhnya.


Untuk perkahwinannya, Abam menyediakan jumah hantaran sebanyak RM 13,888 beserta seutas rantai emas dan mas kahwin bernilai RM 3,000.

 

Abam mengenali Nurhidayah pada 2009, namun hubungan mereka terputus seketika kerana kesibukan masing-masing.

Tahniah diucapkan buat Abam dan Nurhidayah, semoga jodoh anda berdua berkekalan hingga ke anak cucu. – beautifulnara.com

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

14 responses to (8 GAMBAR)Sekitar Majlis Pernikahan Dan Persandingan Abam Bocey

  1. Tk says:

    Tahniah. Moga bahagia hingga ke Jannah

    17

    0
  2. benci netizen kimk says:

    cute couple, happy ever lasting abam & wife

    3

    0
  3. mak aku says:

    Nasibla…duit jodoh…bolehla..

    3

    3
  4. Bosan Gemok says:

    Tolonglah diet. Jangan nanti lepa 4-5 tahun kawin dah meninggal sebab kegagalan jantung. Tengok bibir dia hitam, merokok ke? Hmmm sudahlah gemuk, merokok lagi. Aduhai, aku kesian kat bini kau, jangan sampai nanti jadi balu di usia muda.

    All the best Abam melayari bahtera perkahwinan.

    2

    12
  5. ye aku bitter says:

    tahniah lah gemok cam ni pun boleh kahwin untuk jadi laki ada duit ni

    0

    6
  6. nana says:

    Ini smua kerana popular..n duit….apa pun hingga kekal selamanya walaupun tak popular lagi….

    0

    5
  7. Anonymous says:

    yg gemok pon bertemu jodoh…. yg kurus ramping masih mencari jodoh… doa baik2 tuk abam bocey

    1

    2
  8. Nuhh says:

    Jangan suke fikir negative. Ade jugak orang dekat luar sane yang berbadan besar dan hidup bersedahana, kahwin jugak. Ade jugak perempuan yang kurus nak dekat lelaki yang berbadan besar walaupun lelaki tu tak kaya mana pon. Kerje pon biasa-biasa je. Stop with all this negative thinking. Dah jodoh. Doakan baik2 untuk mereka. Tak penah ke asyik nak cakap/fikir buruk pasal orang?

    22

    0
    • Anonymous says:

      Yup.. btol.. sokong 110%..

      4

      0
    • Awal says:

      Kan ..tak habis-habis nak mengata. Tak kan orang berbadan besar tak boleh nak kahwin .Sudah ketentuan Allah ada juga jodoh untuk Abam. Doa kan saja lah yang baik2 semoga yang baik2 juga akan datang kepada kita.

      7

      0

Leave a Comment

Optional