Written by AbangNara | August 20th, 2014

Alhamdulillah. Selepas mengharungi detik penceraian satu ketika dahulu, kini Adam dan Fiza kembali hidup sebagai suami isteri. Ditemani 2 orang puteri yang pastinya menceriakan lagi kehidupan mereka, jelas terserlah kebahagiaan yang sedang dikecapi oleh Adam dan Fiza selepas berjaya menempuh dugaan dalam perkahwinan mereka. Semoga kebahagiaan ini akan berkekalan ke akhir hayat.

fiza dan adam

Adam, anak-anak, rakan-rakan dan kaum keluarga terapat baru-baru ini telah menyambut hari jadi Fiza di sebuah restoran Arab di Kuala Lumpur. Seronok tengok mereka sekeluarga. Anak-anak hasil perkahwinan Fiza yang dahulu pun tampak amat mesra dengan Adam. Insya Allah suatu hari nanti pasti Adam akan dikurniakan anak sendiri. Sama-samalah kita doakan.

fiza dan adam

Selamat hari jadi diucapkan kepada Fiza. Semoga menjadi isteri dan ibu yang solehah di bawah pimpinan Adam. Semoga murah rezeki untuk mengandung sekali lagi. Insya Allah. Lagi beberapa gambar keluarga bahagia Adam dan Fiza dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Iklan menyayat hati dari Thailand. Sila sediakan tisu

fiza dan adam
fiza dan adam

fiza dan adam
fiza dan adam
fiza dan adam

fiza dan adam

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

26 responses to (8 GAMBAR)Keluarga Bahagia Adam & Fiza

  1. mutiara says:

    gambar last tu sweet ok

    0

    0
  2. intip intip says:

    aku dgr adam ada skandal kat luar sampai skrg. kerja bank. lawa budak tu dan aku pernah jumpa 2-3 kali adam dgn dia keluar sama2 siap cium2 bibir. mana2 yang rasa diri tu boleh jadi detektif conan silalah korek2. ~*

    0

    0
  3. nok gebuzzz says:

    doakan je la yg baik2…semoga berkekalan hingga jannah..

    0

    0
  4. fumakila fairy says:

    Adam x pandai bawak kereta ka? Selalu fiza yang drive.

    0

    0
  5. huhuhu says:

    Diorang ni so sweet. Semoga berkekalan jodoh hingga ke anak cucu dan di murahi rezeki-Amin

    0

    0
  6. cemut says:

    Comei anak die yg sorg tuh. Almaklum le kacukan gitew

    0

    0
  7. cemut says:

    Comei anak die yg sorg tuh. Almklum le anak kacukan gitew

    0

    0
    • Linzy Longkang says:

      betul sorang comei sorang tak sgt…betul ker anak Fiza nih

      0

      0
      • llliii says:

        nak tnye fiza ni kawen brape kali?
        anak yg 1st tu mcm suami die yg putih melepak tu..
        yg kedua mcm lain dr yg 1st dan mak ayah nye..
        tp dulu die kn ade gosip ngn bapak erin malek..jd kawen ke dieorg?

        0

        0
  8. sitikhadeeja says:

    Semoga Allah berkati Adam dan Fiza hingga ke jannahtul firdausi. Ameen.

    0

    0
  9. Anonymous says:

    ank y 1st ag cute dr y 2nd… xsme lngsung muke.. wheverlah. y pntg fiza & adam kekal bhagia k..

    0

    0
  10. Gincu says:

    tayang la lagi, tayang satu malaysia, seluruh dunia. nanti bila ada problem, kata fitnah fb/instagram yang jadi punca masalah. tak belajar dari kesilapan ke dia ni? takkan la bodo sangat sampai tak leh pikir? kau yang sendiri mengundang fitnah. bahagia tu perlu ke di tunjuk2?

    0

    0
  11. happy for adamfiza says:

    Ya Allah telah mengkabulkan doa ku.
    Semoga aku pulak kahwin lepas ni

    0

    0