January 7th, 2013

Walaupun gagal memenangi persembahan terbaik, bagi Abang Nara konsep persembahan yang dibawakan oleh Aizat ketika menyanyikan lagu Terukir Di Bintang adalah sangat awesome. Terserlah ke”cool”aan dan keklasikkan lagu tersebut.

aizat ajl27

Bukan itu sahaja, kehenseman Aizat meningkat berkali-kali ganda dengan kumis nipis di wajahnya. Sekali tengok macam Allahyarham P. Ramlee di kala muda dahulu. Ramai gadis, makcik dan isteri orang yang terpaut dengan kekacakan wajah Aizat ketika mendendangkan lagu Terukir Di Bintang.
aizat ajl27Kalau Aizat ingin menjual cawan kopi yang dipegang sepanjang persembahan itu, diharap dapat menghubungi diri ini kerana Abang Nara teringin ingin membelinya. Apa pun tahniah kepada Aizat atas kejayaan ini. Satu pembukaan yang baik untuk tahun 2013 buat Aizat. Semoga akan lebih banyak kejayaan dikecapi tahun ini.
aizat ajl27

Lagi 6 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhnya kepada Instagram Aizat Amdan.
blisscandidP.S: Merancang untuk menamatkan zaman bujang tahun ini? Pastikan anda menggunakan khidmat BlissCandid sebagai jurukamera di hari bersejarah anda. Anda pasti berpuas hati. Dapatkan lebih info dengan LIKE Facebook BlissCandid.

aizat ajl27
aizat ajl27
aizat ajl27
aizat ajl27
aizat ajl27


Comments are closed.

Loading...