Written by AbangNara | August 6th, 2014

Bila tengok gambar Ashraf Muslim dan kedua-dua isterinya beserta anak sulung, Abang Nara terus terasa nak menyanyi lagu ‘Keluarga Bahagia’ nyanyian kumpulan Saujana. Seronok tengok mereka. Senyuman sentiasa terukir. Kebahagiaan yang dicari sudah pun ditemui. Lagi seronok bila tengok mereka sangat gembira di Aidilfitri. Semoga kebahagiaan ini akan terus menjadi milik Ashraf Muslim sekeluarga.

ashraf muslim keluarga

Rasanya sudah tiada lagi yang memandang serong terhadap Ashraf Muslim selepas episod hitam yang pernah menjadi kontroversi suatu ketika dahulu. Ashraf Muslim telah membuktikan yang dirinya mampu membahagiakan kedua-dua isterinya. Tahniah Ashraf Muslim. Semoga semakin dimurahkan rezeki dan dikurniakan cahaya mata yang ramai.

ashraf muslim keluarga

Lagi beberapa gambar keluarga bahagia Ashraf Muslim di Aidilfitri dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

ashraf muslim keluarga
ashraf muslim keluarga
ashraf muslim keluarga
ashraf muslim keluarga
ashraf muslim keluarga
ashraf muslim keluarga

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

45 responses to (8 GAMBAR)Keluarga Bahagia Ashraf Muslim Di Aidilfitri

  1. tah lerr says:

    alhamdulillah..

    0

    0
  2. ketty says:

    bahagia la sngt……

    0

    0
  3. Mrs KF says:

    Ni sure ada yg keluar statement tak puas hati…anyway thumbs up both of u…wifey Ashraf…anda berjaya bersihkan hati anda dr hasad dan iri hati..bahagia dr Allah ganjaranNya.. abaikan cacian dan makian sekeliling.

    0

    0
  4. ha says:

    knpe mke dayana uh snyum tpkse jehhh sedehh ckp kt kiteorggg

    0

    0
  5. nina says:

    Untung la sara dpt mak tiri baik mcm dayana. Didukung2 lagi.

    0

    0
  6. iza says:

    Luar nmpk bahagia je kan, dalam hati tuhan aje yg tahu

    0

    0
  7. ciktt says:

    aku pun bermadu jugak.pun baik mcm dyana dan kinah ni.klau kita redha insyaAllah sakit hati dan cemburu dpt dikurangkan.yg penting jgn ada batu api.semua pun pinjam laa..xde yg kekal.komen2 negatif blh buat hati sakit tau x.org tu elok blh kurangkan cemburu dan sakit hati korang plk yg lebih.

    0

    0
    • xda job says:

      nak tnya, awk bermadu awk bini no berape ye?

      0

      0
      • ciktt says:

        saya nombor 1.madu sy muda sebulan je dr saya.yg penting sy ulang skali lg redha dan jgn ada batu api.peranan suami juga penting.jgn disisihkan isteri pertama klau dah dpt yg baru.yakinkan isteri pertama kasih syg melalui perbuatan dan tanggungjwb.saya rs asyraf melaksanakan tanggungjwb dgn sempurna same mcm suami sy

        0

        0
    • Loma Prieta says:

      Sama macam mak saya, bermadu jugak. Mak saya isteri pertama & hubungan dengan madu dia sangatlah baik macam adik-beradik. Tengok mak gembira, kami lagilah gembira. Malah mak tiri saya siap buatkan baju raya kami lagi tiap kali raya. Saya bersyukur ada 2 emak yang baik. Mak saya jenis penyabar, masa tahu abah kahwin lagi (kantoi kat hospital masa mak tengah lahirkan saya) mak cuma cakap akan datang mesti aku akan lebih bahagia dari sekarang & sebelum ni.
      Jadi percayalah, jajji Allah tu pasti :)

      0

      0
      • bijan says:

        thumbs up utk mak ko..mak aku bermadu jugak.dulu hubungan ok.mak aku mmg baik ngan madu2 dia.tp madu2 yg si perampas tu mmg x taw untung.boleh plak tikam mak aku kat belakang.cita macam2 dekat org pasai mak aku.padahal diorg dalam pantang mak aku la yg jaga.anyway, bapak aku kawen 3.dah tu kalo bapak aku balik umah kitorg, boleh plak datang serang. dah amek laki org datang serang orang.padan muka sekarang kena cerai. n tgh sakit. aku bukan suka, tapi aku puas.

        0

        0
  8. Puteri says:

    Alhamdulillah..bahagianya dorang..:)

    0

    0
  9. minah kepoh says:

    alhamdulillah mmg nampak bahagia,tapi cuba tengok muka dayana mmg ada kesedihan yg amat dalam yg dipendam.tak pe dayana …saya mmg salute dgn dayana diatas kesabarannya bkn suma org blh menghadapinya dgn sabar seperti anda.

    0

    0
    • Sipuden says:

      minah kepoh ni mmg suka kepoh..senyuman dayana mmg cenggitu la..cer ko tgk semua pic dia kt ig…senyum sepesen ja..aku pelik tgk komen2 mcm diri dia tu dayana siap ckp senyum di luar manis dalam sapa tahu..senyuman nmpk xikhlas la..adoih..memandai la..bila la melayu nk maju cmni..suka berburuk sangka n negatif je memanjang..dayana n sakinah dh bahagia, korang lak yg sawan!

      0

      0
  10. rose says:

    bodohla..doakan je kebahgiaan drg..kalo fake ke apa..apa slhnya doakan je kebaikan drg..bkn bnda slh pun dia kawen lg..lgpun dia mmg nk anak kan..dr xsbr buat anak haremmm, baik dia nikah je.. aku rasa msg2 ikhlas..dan aku rasa dayana n sakinah tu xbusuk hati mcm ko..huhu.. kalo aku, dah xleh blakon2, kalo xsuka pic bsama pun aku xnk..senyum pun main2 je..tu kalo aku..ni aku tgk dayana ikhlas..

    0

    0
  11. KAK TOM IN THE HOUSE says:

    Kesian pulak tgk muka dayana.. Dayana.. Anda org yg tabah.. Kalo aku, mmg x mampu nak hadap!! Moga keluarga ini bahagia selalu..

    0

    0
  12. DAHLIA says:

    pembohongan semata2, dalam majalah lain di cakap hari pertama untuk isteri pertama, (oleh isteri ke 2) tapi lihat dalan instagram merapu macam2 isteri ke 2…. maka hari pertama bersama dia….. yang lelaki pula dalam semanis kurma di tanya lain di jawab lain……. balik-balik cakap tidak sabar pulang berbuka puasa bersama isteri dan anak……. berjemaah dengan isteri dan anak….. mana perkataan isteri-isteri? hipokrit, …… bergambar macam2 gaya supaya isteri ke 2 dan anak boleh diterima dan dia di angkat martabatnya kembali sebagai orang yang pandai mengendalikan rumahtangga….. orang yang sekumpulan dengannya saja yang percaya……. betul kata pakar psikologi bahawa orang yang curang adalah orang yang pandai bermain “frame minda” …. mereka ini pandai menipu, membohong mempergunakan semua sumber sekeliling, agama, anak kecil sehingga orang lain percaya perbuatan mereka adalah betul…….semoga Allah jauhkan dari mendapat orang seperti ini…. lagi pun ashraf dan wan sakinah ini terlibat dalam industri yang membolehkan mereka pandai berlakon…….. Allah tidak mengurniakan Dr Dayana zuriat kerana melindungi Dr Dayana dari mendapat zuriat yang mewarisi hormon bapanya ketika itu berzina hati dengan orang lain…… kesian anak nanti mewarisi sifat bapanya….. semoga Dr Dayana dilindingi Allah dan teruskan naikkan martabat dan maruah suami, isteri ke 2 suami dan anak , mereka pahala besar menanti anda…… ini cara membalas perbuatan mereka terhadap anda…… perempuan baik untuk lelaki baik lelaki baik untik perempuan baik dan sebalikanya……

    0

    0
    • taca says:

      cik pasang cctv ke kat rumah diorg? mata macam tuhan.. nampak dan dengaq pulak isi hati doorg ye.. ilmu makam keberapa nie?

      0

      0
  13. nina.... says:

    kita kalo nak mengomen ingat yg kita akan ada keturunan.. bukan nak ckp, tp makcik sy sendiri benci bila tau adik dia dimadukan siap p serang isteri kedua adik dia.. siap maki hamun bagai, alih2 anak dia jadi isteri kedua senyap2.. kan Allah dah bayar cash… siapa dalam dunia ni nak di madukan dan siapa dalam dunia ni yg berdoa ingin jd isteri kedua.. janganla rasa diri lg hebat dr apa yg telah ditentukan Allah…

    0

    0
  14. Mrs KF says:

    Ramai yg menidakkan hukum tuhan… hurmmm tau laaa ganjarannya nanti… hti klu dh kotor..bkn boleh di tegur pun

    0

    0
  15. jija says:

    Muka si dayana tu mmg mcm tu la dr dulu..apa raaa kau orangt yg ntah apa2 dok ikomen.ntah2 kau org yang minat tahap gaban kat Ashraf tu.

    0

    0
  16. lady says:

    haii ashraff…if u nk tmbh no 3 i nk…i freehair n chinese look..i harap u ble bimbing i ke jln yg benar…muahhhh

    0

    0
  17. joe li says:

    baguslah dah berbaik2…dont carelah fake ke bukan

    tapi kan…due due bini dia tak cantik – ini pada pandangan mata aku la…

    0

    0
  18. Nalish says:

    kalau dah perempuan perampas kebahagian orang lain baik tak payah ikut lihat kan kebahagian palsu tu… cukup lah hormati isteri pertama bersama suami didapan umum. tapi nampak sangat maruah perempuan dipijak2…

    0

    0
  19. #dayana's fan says:

    Semoga dayana dipermudahkn untuk mendapat zuriat yg baik dan soleh.

    0

    0
  20. tulen says:

    bahagia pun dipersoal “benarkah bahagia?” tak bahagia pun dipersalahkan “ko memang carik pasal”. pendek kata, serba tak kenalah. pada akhirnya, lantak pi lah orang nak kata apa. rumahtangga dia, biar dia yang handle. orang yang dalam hatinya tak redha dan suka carik pasal memang akan mencari setiap inci isu yang boleh dibangkitkan. tang senyum senget pun boleh jadi isu ‘bahagia yang fake.’ apakah?? samada mata yg kero atau hati tu dah hitam legam.

    0

    0
  21. asraf muslimah says:

    Haiyoooooo u elwwww. yang marah sangat ni napa? Org senyum sikit salah. senyum banyak kata plastik. U elww ni yg sakit hati kat org bahagia ni napa? Tah2 yg hentam2 teuk2 ni agen zionis kut. Zionis ja yg tak suka org beraman damai. sila dislike banyak2 ya. Ada aku kisah hahaaaaaaa haaaaaaaa

    0

    0
  22. anon says:

    LEMBU GEMOK….aku sokong engkau, tapi kenapa takde yg labelkan mcm tu kat fasya sendat tu. Aku harap perampas2 semua ni akan merasa ape yg dirasai oleh isteri2 pertama….esp si pasha tu.

    0

    0
  23. Meenalochni Azhagusundaram says:

    Hensem nya ashraf ni…

    0

    0
  24. kawan sekolah dayana says:

    dayana memang senyum camtu….dari dulu lagi. tu memang muka dia. tolong terima kenyataan, dia bukan senyum terpaksa, senyum dalam pedih, etc etc. saja reka drama lebih korang ni huh.

    0

    0
  25. peah says:

    diana nmpk makin gemuk…pregnant ke??

    0

    0
  26. nona says:

    tidak percaya kepada ashraf,. 28 hb sudah lari dari isteri pertama ke rumah isteri ke2…. buat kenyataan membohong dalam media konon hari pertama isteri pertama, hari ke 2 baru ke rumah isteri ke 2. tapi isteri ke2 sendiri dedahkan dalam ig nya……..teruk betul pasangan ini…………. berusaha dr dayana menaikkan martabat mereka supaya tinggi di mata masyarakat, tapi pasangan ini menjatuhkan juga martabat dan maruah sendiri. betul juga kata2 bahawa baik dengan baik… jahat dengan jahat , curang dengan curang, pembohong dengan pembohong, penipu dengan penipu…. biar pun dapat yang baik mesti juga mencari species yang sama…… banyak stratigi ashraf dan wan sakinah ini…. salute dengan mereka sangat bijak berpura2 untuk kepentingan mereka…….

    0

    0