Written by AbangNara | January 9th, 2014

Mesra sungguh ikatan yang terjalin di antara Putra Rayqal dan Fasha Sandha. Abang Nara sejak dulu lahir melahirkan rasa hormat kepada keluarga ini. Pastinya Jejai orang yang paling gembira melihat keakraban ini. Semoga ia berkekalan sehingga akhir hayat. Rasa nak menangis Abang Nara tengok.

fasha sambut hari jadi rayqal

Secara jujur, Rayqal beruntung kerana mendapat kasih sayang daripada 2 orang ibu. Tentu Rayqal seronok hari jadinya disambut 2 kali. Kedua-duanya nampak meriah. Kek pun nampak sedap. Semoga kasih sayang ini kekal abadi buat selamanya.

fasha sambut hari jadi rayqal

Lagi beberapa gambar sambutan hari jadi Rayqal oleh Fasha Sandha dan Jejai dengan membaca artikel ini sepenuhnya.


fasha sambut hari jadi rayqal
fasha sambut hari jadi rayqal
fasha sambut hari jadi rayqal
fasha sambut hari jadi rayqal
fasha sambut hari jadi rayqal
fasha sambut hari jadi rayqal

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

75 responses to (8 GAMBAR)Fasha Sandha & Jejai Sambut Hari Jadi Rayqal

  1. rakan club depa says:

    Bodohnye peminat ND ni..jauh betul imagine nye.. kelakar pun ade..dikatenye plak fasha dan jejai tu berpura2 laaa…taktau pe cite jgn memandai. mcm2 org ckp psl jejai..tp jejai tu baik humble same jgk dengan fasha. Bukan mcm nora dan nedim al poyo al moyos…klu nak kesian kan dengan nasib nora tu dulu lebih baik la kesian kan nasib org2 lain yg jauh lebih susah dr die. wlupun die ditinggalkn mase tgh pregnant hello die bukan ditinggalkan terkontang kanting So tk pyah nk kate strong mother sgt la..puiii…

    • Anonymous says:

      Ngko pregnant nanti kena tinggal ngan laki br tau tinggi ke rendah langit tu…

      • rakan club depa says:

        Eh bodoh ah.. ni mesti macai nora ni….aku ckp lebih baik kesiankan org2 luar yg nasibnye jauh lagi teruk..wlupun aku tk pernah melalui tp aku ade kwn2 yg pernah lalui dan sedikit sebanyak aku tau perasaannye..tp klu nora ni masih kire beruntung..sbb ade mentua support..ade duit lg..then tkpyhlah nk kesian beria sgt atau nk memuji melambung2…obses jgn smpai jd macai!

  2. Agasi says:

    Pelik lah korang ni, buat baik kata menunjuk, buat jahat apa tah lagi, atleast walaupun dah bercerai, Jejai tetap ingat tanggungjawab kat anak dia tu…setiap orang ada masa silam dan pernah buat kesilapan…tak penting sangat siapa kita pada masa lalu…apa yang lebih penting siapa kita sekarang dan pada masa akan datang…..Fasha mungkin pernah buat silap tapi tidak bermakna Nora tidak pernah buat silap…ramai je yang tau perihal Nora dan Jejai tu dulu…semua tu hanyalah alasan semata….hakikatnya jodoh mereka setakat itu saja….kita semua pelakon bagi setiap skrip yang telah tertulis untuk kita…jadi sama-samalah kita doakan yang terbaik untuk semua dan kalau uoals rasa Nora tu baik doakan agar dia mendapat jodoh yang baik juga….bukan setakat baik dari segi kewangan tetapi juga dari segi agamanya…kehidupan kat dunia ni bersifat sementara je…so kalau nak bahagia hingga ke jannah buatlah persediaan ke sana…

  3. milo says:

    gambar first FS tu jaket yg dia pakai tu mcm ade seseoranglah. yang kata butang dia tercabut tu kan? muahahahaha

  4. minah jambu merah biru says:

    muka fasha senyuman fasha macm muka heroin cerita sangam yg dengan raj kapoor tu sweetttttt je ….minah jambu suka tengok cerita indstan yg lama2 sebab lagu2 dia semua bagossss..muhd rafi punye suara best….nenek minah jambu pon suka babtu minah jamu pon minat ngan pilem2 indstan hehe omehebuba !

  5. cik piah says:

    ape kemende la nara recycle gmbo sm je