Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(8 GAMBAR)Anzalna Dan Neelofa Sudah Berbaik Semula

Masih ingat lagi kontroversi hebat antara Anzalna dan Neelofa dulu yang berakhir dengan Anzalna memohon maaf kepada Neelofa. Mereka berdua dikatakan tidak berjabat tangan selepas sesi tersebut. Namun semalam ketika sidang media ASK2012, Anzalna dan Neelofa nampak seperti sahabat karib.

anzalna dan neelofa

Advertisement

Anzalna dan Neelofa kemudiannya mengesahkan bahawa mereka berdua sudah menutup buku lama dan kini berkawan semula. Kata Neelofa:-

Bagi Lofa benda ni semuanya dan berlalu dan kami dah lupakan kisah yang terjadi sebelum ini. Bagi Lofa benda ni perkara kecil je. Jadi tak ada sebab kenapa kami tidak boleh berbaik semula. Setiap orang ada pernah buat silap, begitu juga kami. Jadi tak salah kalau Lofa dan Anzalna berbaik semula dan mulakan suatu hubungan sebagai seorang sahabat yang baru. Kalau ada apa-apa program yang melibatkan kami berdua Lofa ok je. kami profesional.

anzalna dan neelofa

Ha. Kan bagus begitu. Gaduh lama-lama pun buat penat je. Dunia hiburan Malaysia pun kecik je. Pergi sana pergi sini, jumpa orang sama je. Semangat silaturahhim beginilah yang kita mahukan. Tak gitu? Lagi 6 keping gambar kemesraan Anzalna dan Neelofa di sidang media ASK2012 dengan membaca entri ini sepenuhnya. Sumber asal BuahMulut.

Advertisement

anzalna dan neelofa
anzalna dan neelofa
anzalna dan neelofa
anzalna dan neelofa
anzalna dan neelofa
anzalna dan neelofa

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

205 Comments

  1. Kak Jah Propa

    November 10, 2012 at 12:44 pm

    Propa je ni. Luaran boleh lah cover, dalam hati siapa yang tahu.

  2. al husin

    November 7, 2012 at 6:02 pm

    Lofa panjang umur lg ke? Takut2 esok dh mati. Ingat hanya org y soleh sj y ingat kpd mati. Dh mati pikul la keseronokn dunia ni.

Loading...
To Top