Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(8 GAMBAR)Ally Iskandar Dan Farah Lee, Teruja Sambut Hari Raya Bersama

Lama rasanya tidak mendengar perkhabaran terbaru pasangan pengantin baru Ally Iskandar dan Farah Lee ini. Mereka berdua juga antara pasangan suami isteri berpuasa dan bakal berhari raya bersama-sama buat pertama kali. Pasti kedua-duanya teruja gila-gila kan?

ally dan farah lee

Advertisement

Untuk makluman, selepas 10 tahun tidak bercuti ketika hari raya, kali ini Ally Iskandar memohon cuti selama seminggu untuk menyambut Aidilfitri bersama isterinya. Semoga hari raya kali ini lebih bermakna untuk mereka berdua. 7 lagi gambar Ally Iskandar dan Farah Lee dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit foto kepada RotiKaya.

P.S: Cute gila haiwan-haiwan ini.

ally dan farah lee
ally dan farah lee
ally dan farah lee
ally dan farah lee
ally dan farah lee
ally dan farah lee
ally dan farah lee

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

32 Comments

  1. comel

    August 10, 2012 at 10:32 am

    comel gambar keluarga tu, abang berdua tu sedang berbincang

    • family bahagia

      August 10, 2012 at 11:49 am

      nampak mcm bukan gambar family. yang dok sembang tu nampak macam danny x factor dengan johan as’ari. izara aisyah, maria tunku sabri pun ade dalam gambar tu.

  2. aku

    August 10, 2012 at 10:16 am

    memang sweet sngat…lelaki yg baik utk pmpuan yg baik..so utk artis2 kat luar sana dan pembaca2 beatifulnara renung2kan lah yea..

  3. Pingback: (8 GAMBAR)Ally Iskandar Dan Farah Lee, Teruja Sambut Hari Raya Bersama | HatiBlogger [dot] Com

  4. Anonymous

    August 10, 2012 at 12:04 am

    dulu ally ni pernah merisik fasha sandha. nasib fasha taknak. last last ally dapat yg beribu kali lebih baik.

    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer

      August 10, 2012 at 5:41 pm

      ye laaaaaa fasha tknk pasal si ally ni pendekkkkk paham ! cuba kalau si ally ni tinggi dh lama fasha sapuuuuuuuuu !!

  5. Raja minah jambu 24jam mengadap computer saya pileh mengundi anda bagaimana ?

    August 9, 2012 at 9:17 pm

    pasangan terindah

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top