(8 GAMBAR)Aaron Aziz Dan Isteri Di Majlis Berbuka Puasa Astro

Hiburan

(8 GAMBAR)Aaron Aziz Dan Isteri Di Majlis Berbuka Puasa Astro

Maafkan Abang Nara sekiranya terlalu banyak gambar selebriti yang dikongsikan sempena majlis berbuka puasa Astro baru-baru ini. Bukan apa, semua selebriti yang hebat-hebat turun padang. Jadi rugi rasanya kalau tak diuploadkan wajah terbaru mereka di sini. Aaron Aziz dan isteri turut hadir untuk menyerikan majlis berbuka puasa ini.

aaron dan isteri

Advertisement

Abang Nara suka sangat dengan pasangan suami isteri ini. Tiada cerita negatif tentang rumah tangga mereka. Sama-samalah kita doakan agar hubungan mereka berkekalan sehingga ke akhir hayat. Lagi 7 gambar Aaron Aziz dan isteri dengan membaca entri ini sepenuhnya.

aaron dan isteri
aaron dan isteri
aaron dan isteri
aaron dan isteri
aaron dan isteri
aaron dan isteri
aaron dan isteri

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

82 Comments

  1. see

    August 7, 2012 at 1:56 pm

    Alahai..xyah la expose bini tu sesangat..bosan ar…aaron jer yg jd artis bukannyer bini dier…

  2. imahhaaaiii

    August 7, 2012 at 11:02 am

    baju kat luar, samping kat dalam tu, cuma cantik kalau buat dengan baju melayu teluk belanga la bro. ko singaporean, patut tau kot jiran Johor sebelah aje

  3. kartina

    August 6, 2012 at 11:49 am

    mcm2 komen dibaca..nak tergelak pon ade..dari atas sampai ke bawah nak dikomen..saya..no komen..

  4. Anonymous

    August 5, 2012 at 1:56 pm

    dosa seorang isteri ditanggung oleh suaminya….
    kesianlah kat aaron..redho je bini membuka aurat….
    yg paling penting ..bukan senyuman kat muka..tapi ketenangan dari hati yang mendapat petunjuk dan rahmat dari Ilahi..

    • whosebadsinbad

      August 5, 2012 at 6:11 pm

      apa kau merepek ni, tak pandai-2.

    • whosebadsinbad

      August 6, 2012 at 5:41 pm

      dosa-2, kau punya dosa kau tak tau eh?

  5. nanu

    August 4, 2012 at 8:49 pm

    aaron jambuu

Loading...