Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(8 FOTO) Betapa Cantik Dan Manisnya Fazura Bertudung Penuh Di Bulan Ramadhan

Mengambil keberkatan di bulan Ramadhan yang mulia ini, aktres Nur Fazura nampaknya sudah mula tampil berhijab sejak hari pertama puasa. Fazura kelihatan cukup cantik dan manis sekali sehingga mendapat pujian daripada netizen.

Advertisement

Gaya tudungnya ringkas sahaja tetapi tetap tampak kemas dan menyerlahkan lagi keayuan beliau. Rata-rata peminat sangat teruja dengan perubahan imej Fazura dan berdoa agar beliau terus istiqamah.

Bertuah betul Fattah Amin dapat seorang isteri yang sangat sopan dan menghormati bulan suci Ramadhan. Mesti hati Fattah “cair” setiap kali melihat wajah isterinya kan?

Beberapa lagi foto Fazura yang cantik berhijab dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Advertisement

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

59 Comments

  1. Anonymous

    May 22, 2018 at 10:49 am

    Tiap2 kali ade cerita Fazura ni, mesti caption “bertuah Fattah Amin”. Indirectly nak maksudkan, lelaki akan bertuah dapat wife cantik & manis. double bertuah bila sopan n ayu. Mentality orang Malaysia sangat… sebab tu la lelaki Malaysia berlumba2 nak cari wanita cantik..sbb ni la. if wife x cantik, xde orang nk ckp die bertuah even sopan n ayu cane pon. #jangankecamsaya

    • Anonymous

      May 22, 2018 at 2:37 pm

      gunalah produk timbang kilo.cantik dlm masa 3 hari. xpon buat mcm faz ubah je muka. lg kekal.

  2. Anonymous

    May 22, 2018 at 10:45 am

    fazura dan fattah orang kuat umno. tambah2 fattah.coiiii jijikss tgk video fattah sokong zahid hamidi.padan muka kena kecam hahhahh.
    mesti fattah kipas sebab ingat bn menang lg.sekaliii ambik kauu

    • Anonymous

      May 22, 2018 at 10:58 am

      Kann pastu dekat ig najib fazura ada komen sehari sebelum pru kot x silap. Pastu fazura kena kecam berjemaah dekat situ hahahaha. Macai rupanyaaa. Elok la laki bini macai bn.
      Fattah cakap dia selamanya sokong bn. Nk terkentut aku dengar. Bodoh la fattah ko buat statement mcm tu.

      Btw ni pasal fazura tetiba macai fazura sebut2 nama lofa. Nampak sangat rasa terancam dengan lofa kahkah. Fazura pon rasa terancam tu cepat2 pakai tudung kahahakahah

  3. Anonymous

    May 22, 2018 at 9:58 am

    fazura memang tiap kali bulan ramadhan akan bertudung.. dah lama dia buat macam ni..

  4. someone

    May 22, 2018 at 9:49 am

    Ini hipokrit namanya..bulan puasa pakai..msuk hari raya tayang rambut berwarna plak..

    • Anonymous

      May 22, 2018 at 10:26 am

      Kau tak takut ke kena kecaman berjemaah drp bala tentera fattzura? Aku nak komen pun takutttt…?

    • rayyan

      May 22, 2018 at 2:34 pm

      kalau la nabi dengar ni mesti ko ni kena kutuk. orang tu cuba nak membuat benda baik ko mengata dia. bangang.

  5. ahmad_noor

    May 22, 2018 at 9:37 am

    mudah2an lepas ni tutup aurat dgn sempurna….berhijablah mengikut sunnah bukan ikut fesyen

Loading...
To Top