Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(8 FOTO) Betapa Cantik Dan Manisnya Fazura Bertudung Penuh Di Bulan Ramadhan

Mengambil keberkatan di bulan Ramadhan yang mulia ini, aktres Nur Fazura nampaknya sudah mula tampil berhijab sejak hari pertama puasa. Fazura kelihatan cukup cantik dan manis sekali sehingga mendapat pujian daripada netizen.

Advertisement

Gaya tudungnya ringkas sahaja tetapi tetap tampak kemas dan menyerlahkan lagi keayuan beliau. Rata-rata peminat sangat teruja dengan perubahan imej Fazura dan berdoa agar beliau terus istiqamah.

Bertuah betul Fattah Amin dapat seorang isteri yang sangat sopan dan menghormati bulan suci Ramadhan. Mesti hati Fattah “cair” setiap kali melihat wajah isterinya kan?

Beberapa lagi foto Fazura yang cantik berhijab dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Advertisement

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

59 Comments

  1. Anonymous

    May 22, 2018 at 2:26 pm

    dah pakai tudung bulan puasa tu tak payah la dok beromen depan ramai org,
    bukan kau sorang je pandai berjimak. punya teruja dapat kawin hahahha.
    tengok izara aisyah dapat adib yg arghhh hensem gila dan kaya pon rilek je.
    memalukan!! pakai tuudung tapi bawak imej burukk. lagipon umur dah nak masuk 40an tak sesuai wehh. biar lah budak2 wicet je perangai mcm tu.

    ini kerr classsssy yg fans sendu cakap tu??
    aku tgk makin lama makin classic ada hahah

    • loloooo

      May 22, 2018 at 4:51 pm

      bahaya ko komen ni..nanti kene kecam dgn bala tentera dia, fatjura acah suci tu kene kecam..huhuuuu

  2. Anonymous

    May 22, 2018 at 1:33 pm

    kata classy sgt…tp dengan laki mcm nk beromen depan public..please la fazura..jgn nk tipu fans, konon2 ko tu suci murni sgt…

  3. Anonymous

    May 22, 2018 at 1:10 pm

    Pakai tudung terserlah nmpk mokcik dh..yelh umur pun dh 36th..Fatah dh nmpk cam ank bujang dia..

  4. anonymous

    May 22, 2018 at 11:22 am

    classy lady

    • Anonymous

      May 22, 2018 at 1:45 pm

      classy ke classic…hahaha

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top