May 21st, 2018

Mengambil keberkatan di bulan Ramadhan yang mulia ini, aktres Nur Fazura nampaknya sudah mula tampil berhijab sejak hari pertama puasa. Fazura kelihatan cukup cantik dan manis sekali sehingga mendapat pujian daripada netizen.

Gaya tudungnya ringkas sahaja tetapi tetap tampak kemas dan menyerlahkan lagi keayuan beliau. Rata-rata peminat sangat teruja dengan perubahan imej Fazura dan berdoa agar beliau terus istiqamah.

Bertuah betul Fattah Amin dapat seorang isteri yang sangat sopan dan menghormati bulan suci Ramadhan. Mesti hati Fattah “cair” setiap kali melihat wajah isterinya kan?

Beberapa lagi foto Fazura yang cantik berhijab dengan membaca entri ini sepenuhnya.


59 responses to “(8 FOTO) Betapa Cantik Dan Manisnya Fazura Bertudung Penuh Di Bulan Ramadhan”

  1. Anonymous says:

    dah pakai tudung bulan puasa tu tak payah la dok beromen depan ramai org,
    bukan kau sorang je pandai berjimak. punya teruja dapat kawin hahahha.
    tengok izara aisyah dapat adib yg arghhh hensem gila dan kaya pon rilek je.
    memalukan!! pakai tuudung tapi bawak imej burukk. lagipon umur dah nak masuk 40an tak sesuai wehh. biar lah budak2 wicet je perangai mcm tu.

    ini kerr classsssy yg fans sendu cakap tu??
    aku tgk makin lama makin classic ada hahah

    • loloooo says:

      bahaya ko komen ni..nanti kene kecam dgn bala tentera dia, fatjura acah suci tu kene kecam..huhuuuu

  2. Anonymous says:

    kata classy sgt…tp dengan laki mcm nk beromen depan public..please la fazura..jgn nk tipu fans, konon2 ko tu suci murni sgt…

  3. Anonymous says:

    Pakai tudung terserlah nmpk mokcik dh..yelh umur pun dh 36th..Fatah dh nmpk cam ank bujang dia..

  4. anonymous says:

    classy lady

Loading...