(7 GAMBAR)Ibu 50 Tahun Dari Korea Yang Awet Muda

Trending

(7 GAMBAR)Ibu 50 Tahun Dari Korea Yang Awet Muda

Ketika bersekolah rendah, seorang budak perempuan sering merasa malu apabila ibunya datang menjemputnya untuk pulang dari sekolah kerana wajah ibunya yang tampak muda.

Baru-baru ini budak itu yang kini berusia 26 tahun berkongsi gambar ibunya di sebuah forum Korea, dan serta merta kisahnya menjadi sensasi kerana ibunya yang kini berusia 50 tahun masih nampak muda.

Advertisement


Photobucket
Photobucket

 

Malah apabila dua beranak ini jalan bersama, ada yang menyangka mereka berdua ialah adik beradik.

Lagi lima gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Advertisement


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

11 Comments

  1. Flower

    March 19, 2014 at 5:45 pm

    Bukan semua buat plastic surgery. tgk kat Malaysia pun sudah. Ramai cina yang umur 50 an nampak muda. sama macam kawan kerja saya. Ingatkan dia dalam lewat 30 an rupanya dah 55!

  2. fakrul firman superman

    February 15, 2014 at 8:53 am

    plastik kat sana hari sabtu tak guna gak ke? (mmg takde kena mengena jugak)

  3. MyRa

    February 20, 2013 at 12:48 pm

    yup..korea sgt sinonim dgn plastic surgery..jd xheran la pun..

  4. jangnara

    February 9, 2013 at 10:42 pm

    hehe korea=plastik but still cntik n natural :)

Loading...