Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(7 GAMBAR)Malam Berinai Fasha Sandha

Hari ini, Fasha Sandha bakal bergelar isteri kepada Jejai. Majlis pernikahan yang bakal berlangsung tidak sampai 24 jam pastinya sedang membuat hati Fasha berdebar-debar. Semoga majlis tersebut berjalan dengan lancar. Namun malam semalam, satu majlis malam berinai telah dilakukan secara kecil-kecilan oleh Fasha dan keluarga.

fasha sandha

Advertisement

Pastinya Fasha akan tampil anggun di majlis pernikahannya selepas berinai. Tak sabar rasanya Abang Nara nak melihat gambar-gambar sekitar pernikahan Fasha dan Jejai nanti. Apa apa pun, Abang Nara berharap agar anda semua doakan majlis mereka berjalan dengan lancar. Yang sudah tue sudahlah. Hidup mesti terus.

Lagi 6 keping gambar sekitar malam berinai Fasha Sandha dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook Fasha Sandha.

fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

231 Comments

  1. hamba. allah

    May 11, 2012 at 11:13 pm

    salam. kpd semua doa. yg terbaik. kpd umi aida jgn berprasangka buruk. jgn suami tu.kira baik ko dpt pakcik aku tu k.wslm

  2. pemerhati sambilan

    May 4, 2012 at 1:44 pm

    insaflah…

  3. Eita

    May 3, 2012 at 3:17 am

    Ni la orang melayu… mcm dah tak ada keje lain… mengata orang je… org tu seksi kena kutuk..org tu pakai tudung pun kena kutuk jugak???!!!.. cuba la bagi comment yg membina sikit… apaaa daaaa….

  4. :)

    May 1, 2012 at 4:02 pm

    kalau rampas bf orang pn tak heran lah ni rampas laki orang kot! knapa jejai khawin ngan ND? knapa tak khawin ngan FS dari dulu? kenapaaaaaaa…

  5. es

    April 30, 2012 at 1:38 pm

    kawen takdo restu gitulah.. kalau tak, grand weh tengok jer la masa wedding jeejai ngan nora dulu. logik akal lah korang. giler tak giler lah gi cerai bini masa ngandung 3 bulan. karma.. we’ll see..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top