April 27th, 2012

Hari ini, Fasha Sandha bakal bergelar isteri kepada Jejai. Majlis pernikahan yang bakal berlangsung tidak sampai 24 jam pastinya sedang membuat hati Fasha berdebar-debar. Semoga majlis tersebut berjalan dengan lancar. Namun malam semalam, satu majlis malam berinai telah dilakukan secara kecil-kecilan oleh Fasha dan keluarga.

fasha sandha

Pastinya Fasha akan tampil anggun di majlis pernikahannya selepas berinai. Tak sabar rasanya Abang Nara nak melihat gambar-gambar sekitar pernikahan Fasha dan Jejai nanti. Apa apa pun, Abang Nara berharap agar anda semua doakan majlis mereka berjalan dengan lancar. Yang sudah tue sudahlah. Hidup mesti terus.

Lagi 6 keping gambar sekitar malam berinai Fasha Sandha dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook Fasha Sandha.

fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha


231 responses to “(7 GAMBAR)Malam Berinai Fasha Sandha”

  1. hamba. allah says:

    salam. kpd semua doa. yg terbaik. kpd umi aida jgn berprasangka buruk. jgn suami tu.kira baik ko dpt pakcik aku tu k.wslm

  2. pemerhati sambilan says:

    insaflah…

  3. Eita says:

    Ni la orang melayu… mcm dah tak ada keje lain… mengata orang je… org tu seksi kena kutuk..org tu pakai tudung pun kena kutuk jugak???!!!.. cuba la bagi comment yg membina sikit… apaaa daaaa….

  4. :) says:

    kalau rampas bf orang pn tak heran lah ni rampas laki orang kot! knapa jejai khawin ngan ND? knapa tak khawin ngan FS dari dulu? kenapaaaaaaa…

  5. es says:

    kawen takdo restu gitulah.. kalau tak, grand weh tengok jer la masa wedding jeejai ngan nora dulu. logik akal lah korang. giler tak giler lah gi cerai bini masa ngandung 3 bulan. karma.. we’ll see..

Loading...