Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(7 GAMBAR)Majlis Resepsi Sebelah Lelaki Ustaz Don Dan Husna

Pada 1 September lepas, telah pun berlangsung majlis resepsi sebelah lelaki untuk pasangan pengantin baru, Ustaz Don Daniyal dan Husna. Majlis yang telah diadakan di Dewan Kuis khabarnya sangat meriah dengan kehadiran tetamu yang sangat ramai. Pastinya tetamu yang datang sangat gembira dapat melihat kelibat pengantin baru ini.

gambar ustaz don

Advertisement

Sekali lagi Abang Nara nak ucapkan tahniah kepada Ustaz Don Daniyal dan Husna atas perkahwinan anda berdua. Selamat menempuh alam perkahwinan yang penuh dengan pancaroba. Sama-samalah kita doakan agar Ustaz Don dan Husna cepat-cepat dikurniakan cahaya mata untuk menyerikan lagi rumah tangga mereka.

gambar ustaz don

5 lagi gambar di sekitar majlis resepsi pengantin lelaki dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook Media Hiburan.

gambar ustaz don
gambar ustaz don
gambar ustaz don
gambar ustaz don
gambar ustaz don

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

56 Comments

  1. powerRangers Pink

    September 4, 2012 at 11:36 am

    dunia da akhir zaman…perempuan yang bertudung macam ni,seboleh2nye nak carik kesalahan dia…tp bile perempuan tu hot,nikah pkai baju seksi nampak bahu pon dikatekan cantik…pelik betullah…tolonglah rakyat malaysia…buka mata,buka minda….

  2. cacimaki

    September 3, 2012 at 6:20 pm

    aku tak paham. nape bini ustaz don ni sebok nak pakai shawl. pusing sane pusing sini. kalu lawa tape lah gak. serabut. baju ketat. hermmmm. apelah. pakai cam irma tu kan cantikk. biase je. tp nice. ni dok pusing sane sini. senang cite. muke AWAK tu. TAK SESUAI pakai shawl. pakai tdung yg ade owning tu pon okay. ni mesti kes die rase die lawa pakai cmtu. so pakai lah cam tu kannnnnnnn….. perasan sendiri! haha

    • who cares

      September 3, 2012 at 8:28 pm

      gile jahat statement kau

    • momo

      September 3, 2012 at 9:24 pm

      jelezz le teww.. kahkahkah

    • LOL

      September 4, 2012 at 9:48 am

      mcm setan mulut hg euwwwwwwwwww najis

    • Hani

      September 5, 2012 at 3:02 am

      Astaghfirullah… tak baik kau cakap macam tu. Shawl dia tu kan labuh.. at least dia tutup shawl dia tu tutup aurat tak macam segelintir perempuan Islam yang lain.. Mesti kau banyak insecurities sampai nak hentam orang lain..

  3. achik

    September 3, 2012 at 4:42 pm

    doakan lah keberkatan di atas perkahwinan mrk..jgn dok p belek tang mana yg boleh dibuat komen..tiada apapun yg bleh dipertikaikan utk pengantin pompuan..sanggul tidak menyerupai bonggol unta, tudung menutupi bahagian dada..tidak menampakkan lekuk2 n sebagainya..semoga perkahwinan ini diberkati ILLAHI..amin

  4. NOY

    September 3, 2012 at 4:40 pm

    sanggul rambut yer…ingatkan jambul apa la tadi…mungkin rambut dia panjang dan lebat( bersangka baik)…

    • Raja minah jambu rindu ngan izwan pilus 24jam mengadap computer

      September 3, 2012 at 9:28 pm

      itu pon jadi isu !!!! kampong betol la korang ni ….minah jambu dh bermacm2 jambol minah jambu dh tengok tkde ape pn yg berlaku….stay coollllll ya ….god bless..

  5. hajimaru

    September 3, 2012 at 4:04 pm

    kalau dh nama manusia,,ada ja x puas hati..kan bagus komen tahniah..ni jambul la..ntah apa2 ja..suka sgt mencari kesalahan org..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top