Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(7 GAMBAR)Majlis Pertunangan Misha Omar Dan Firos

Akhirnya semalam telah selamat berlangsung majlis pertunangan Misha Omar dan kekasihnya yang dikenali dengan nama Firos. Misha nampak cantik dan berseri dengan pakaian serba biru. Kedua-dua bakal mempelai ini memang sama cantik dan sama padan.

gambar pertunangan misha omar

Tahniah Abang Nara ucapkan kepada mereka berdua atas pertunangan ini. Khabarnya Misha Omar dan Firos akan mengadakan majlis pernikahan dalam tahun 2012 ini jugak. Semoga semua persiapan berjalan dengan lancar. Lagi 6 keping gambar sekitar majlis pertunangan Misha Omar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit foto portal GUA.

Advertisement

P.S: Fuh, unik sungguh Salamander dari Mexico ini.

gambar pertunangan misha omar

gambar pertunangan misha omar

gambar pertunangan misha omar

gambar pertunangan misha omar
gambar pertunangan misha omar
gambar pertunangan misha omar

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

85 Comments

  1. saye

    February 23, 2012 at 5:59 am

    haha..korang ni klakar la.ak kadang2 bukan teruje nk tgk ape abg nara publish..tp truje nk baca korang punya komen.itu kate itu,ini kate ini.jadi jokes da kekadang.hilang stress kejap.haha

  2. Page khas

    February 23, 2012 at 2:38 am

    Lampu lilin tu mengingatkan sy pd lambang israel yahudi.. Kalo x silap la..

    • aimi

      February 23, 2012 at 4:24 am

      dah lampu pulak nak komen! *headdesk*

    • Lalalalalalalala

      February 23, 2012 at 6:08 am

      ya..mmg pun isreal yahudi byk mencipya pelbagai alat canggih mcm handphone dan lain2 yg kita gunakan seharian..setakat lampu apa nak heran..

  3. Lisa

    February 23, 2012 at 12:04 am

    Untung misha.. Afterall she deserves it.dia pun sopan. Tunang dia punya ayah ialah pilot even Adik Tunang dia pun pilot..ayah dia Kawan bapa aku..kira family senang gak tapi low profile.doakan lah kebaikan mereka….

  4. bijak pandai ku

    February 22, 2012 at 11:57 pm

    tahniah misha,,,dan tahniah juga atas penghijrahan ke arah yg lebih dberkati itu,, kami sentiasa menyokong kamu,,,,

  5. confuse

    February 22, 2012 at 10:02 pm

    sorry la tapi misha bertunang x de la pegang2 n peluk2 mcm kwn2 yg lain.. blom nikah dh siap pegang n peluk bagai..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top