Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(7 GAMBAR)Kehamilan Fasha Sandha Kini 3 Bulan, Alah Pada Ubat Gigi

Memang macam-macam alahan yang dialami oleh wanita mengandung. Namun apa yang dialami oleh Fasha Sandha yang sudah masuk bulan ketiga kehamilan ini memang agak pelik sedikit. Ini kali pertama Abang Nara dengan ada orang alah dengan ubat gigi. Pelik tapi benar kan?

fasha baru

Advertisement

Tapi jangan risau sebab Fasha Sandha masih menggosok giginya setiap hari. Abang Nara suka tengok wajah Fasha yang semakin berseri sejajar dengan kehamilannya. Perut pun dah semakin menonjol. Tak sabar rasanya nak tunggu kelahiran anak sulung Fasha Sandha. Confirm cute mute.

fasha baru

Lagi 5 gambar terbaru Fasha Sandha dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Design Apple ialah inspirasi daripada Braun?


fasha baru
fasha baru
fasha baru
fasha baru
fasha baru

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

126 Comments

  1. teropong

    November 23, 2012 at 10:40 pm

    sudahlah jangan nak sundal tunjuk2 perut tu nak muntah aku…

  2. Unknown

    September 22, 2012 at 5:36 pm

    nak preggy, but still havent married yet..
    so sad….
    sob sob..

  3. Anonymous

    September 12, 2012 at 2:20 pm

    Alaaaaa apalah sgt alergik obat gg nk dibandingkan dgn dugaan laki dikebas org…

    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer

      September 12, 2012 at 6:59 pm

      betol tk ape yg minah jambu cakap kn kt atas ???????? kalau pakai tudong or selubong pn orang maseh akan cakap yg fasha ni perampas laki orang sampai bila2 …jadi fasha tk payah lah nk dengar cakap orang ! ape yg fasha nk pakai …..pakai aje lahhhhhhhhh kalau masok neraka pn fasha bukan doranggggg tol tk fashaaaaaaaa….lov u fashaaaaaaaa

  4. mak lampir

    September 12, 2012 at 11:45 am

    dress loose dah xdek jual ek??? org tau kot fasha dah pregnant… kesian bb senak dlm perut sbb mama pkai baju sendat…. owh fasha sendat

Loading...
To Top