September 11th, 2012

Memang macam-macam alahan yang dialami oleh wanita mengandung. Namun apa yang dialami oleh Fasha Sandha yang sudah masuk bulan ketiga kehamilan ini memang agak pelik sedikit. Ini kali pertama Abang Nara dengan ada orang alah dengan ubat gigi. Pelik tapi benar kan?

fasha baru

Tapi jangan risau sebab Fasha Sandha masih menggosok giginya setiap hari. Abang Nara suka tengok wajah Fasha yang semakin berseri sejajar dengan kehamilannya. Perut pun dah semakin menonjol. Tak sabar rasanya nak tunggu kelahiran anak sulung Fasha Sandha. Confirm cute mute.

fasha baru

Lagi 5 gambar terbaru Fasha Sandha dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Design Apple ialah inspirasi daripada Braun?


fasha baru
fasha baru
fasha baru
fasha baru
fasha baru


126 responses to “(7 GAMBAR)Kehamilan Fasha Sandha Kini 3 Bulan, Alah Pada Ubat Gigi”

  1. teropong says:

    sudahlah jangan nak sundal tunjuk2 perut tu nak muntah aku…

  2. Unknown says:

    nak preggy, but still havent married yet..
    so sad….
    sob sob..

  3. Anonymous says:

    Alaaaaa apalah sgt alergik obat gg nk dibandingkan dgn dugaan laki dikebas org…

    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

      betol tk ape yg minah jambu cakap kn kt atas ???????? kalau pakai tudong or selubong pn orang maseh akan cakap yg fasha ni perampas laki orang sampai bila2 …jadi fasha tk payah lah nk dengar cakap orang ! ape yg fasha nk pakai …..pakai aje lahhhhhhhhh kalau masok neraka pn fasha bukan doranggggg tol tk fashaaaaaaaa….lov u fashaaaaaaaa

  4. mak lampir says:

    dress loose dah xdek jual ek??? org tau kot fasha dah pregnant… kesian bb senak dlm perut sbb mama pkai baju sendat…. owh fasha sendat

Loading...