Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(7 GAMBAR)Erra Fazira Di Majlis Berbuka Puasa Astro

Erra Fazira antara barisan selebriti wanita yang turut menghadiri majlis berbuka puasa anjuran Astro baru-baru ini. Abang Nara suka dengan Erra Fazira kerana gayanya yang maintain cun daripada dulu hingga sekarang. Erra memang layak untuk digelar diva.

erra fazira cun

Advertisement

Lagi 6 gambar terbaru Erra Fazira dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Ryaniez Moments Photography.

erra fazira cun
erra fazira cun
erra fazira cun
erra fazira cun
erra fazira cun
erra fazira cun

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

70 Comments

  1. nina79

    August 7, 2012 at 9:17 am

    markonah, bukan sambung pun rambut dia..dia letak jer rambut pelesu tu atas kepala dia..lantak dia la dia nak pakai rambut tu mcm mana pun..yg nak salah n dosanya dia..yg penting jaga rambut masing2 dr di jilat api neraka..atleast dia dah cuba lindungi rambut asli dia dr tatapan umum..

  2. MajiDoL Aiman SiDek

    August 6, 2012 at 4:36 pm

    napak ngat tuwe….
    pui !!!

  3. markonah

    August 6, 2012 at 10:36 am

    nina jgn ckp ikut suka ye..mane sama pakai rambut palsu dgn pakai tudung.Allah melaknat org yang memakai rambut palsu atau yang menyambung rambut nya dgn rambut palsu…

  4. jaja

    August 6, 2012 at 10:24 am

    yg rase menyamph nk tengok 2, x yh la tengok.. dok tmbh dosa korang je ngutuk org lain.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top