August 5th, 2012

Erra Fazira antara barisan selebriti wanita yang turut menghadiri majlis berbuka puasa anjuran Astro baru-baru ini. Abang Nara suka dengan Erra Fazira kerana gayanya yang maintain cun daripada dulu hingga sekarang. Erra memang layak untuk digelar diva.

erra fazira cun

Lagi 6 gambar terbaru Erra Fazira dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Ryaniez Moments Photography.

erra fazira cun
erra fazira cun
erra fazira cun
erra fazira cun
erra fazira cun
erra fazira cun


70 responses to “(7 GAMBAR)Erra Fazira Di Majlis Berbuka Puasa Astro”

  1. nina79 says:

    markonah, bukan sambung pun rambut dia..dia letak jer rambut pelesu tu atas kepala dia..lantak dia la dia nak pakai rambut tu mcm mana pun..yg nak salah n dosanya dia..yg penting jaga rambut masing2 dr di jilat api neraka..atleast dia dah cuba lindungi rambut asli dia dr tatapan umum..

  2. MajiDoL Aiman SiDek says:

    napak ngat tuwe….
    pui !!!

  3. markonah says:

    nina jgn ckp ikut suka ye..mane sama pakai rambut palsu dgn pakai tudung.Allah melaknat org yang memakai rambut palsu atau yang menyambung rambut nya dgn rambut palsu…

  4. jaja says:

    yg rase menyamph nk tengok 2, x yh la tengok.. dok tmbh dosa korang je ngutuk org lain.

Loading...