March 22nd, 2012

Konsert MANIA yang pertama telah pun berlangsung minggu lepas. Memang agak menarik rancangan MANIA namun masih ada kekurangan yang boleh diperbaiki. Antaranya ialah kerusi tempat duduk M. Nasir, Ahmad Dhani dan Aubrey mungkin boleh diperkemaskan dan dicantikkan lagi. Nampak agak tidak berprestij.

stacy

Dan dalam banyak-banyak persembahan yang dipertontonkan minggu lepas, Abang Nara paling tertarik dengan persembahan Stacy. Memang penuh bertenaga. Cuma Abang Nara perasan yang Stacy sudah agak berisi sikit. Mungkin sedang bahagia bercinta rasanya. Dengan siapa hanyalah Stacy yang tahu.

Dan daripada apa yang Abang Nara baca, ramai penonton yang meluat dengan persembahan Ebi AF5 yang over. Bagi Abang Nara pun, persembahan Ebi memang agak terlebih sudah. Mungkin gian nak buat persembahan selepas agak lama menyepi daripada kaca TV.

Apa pun layan lagi beberapa keping gambar Stacy semasa konsert MANIA baru-baru ini dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Ryaniez Moment.

stacy
stacy
stacy
stacy
stacy
stacy


91 responses to “(7 GAMBAR)Aksi Mantap Stacy Semasa Konsert Pertama MANIA”

  1. stellaronnie says:

    HIDUP stacy . . Mantap tuu . . Bulih bah kalau koe . . Di sokong berjuta2 ne . . Jan kasi malu family kita arr . . Bgs2 koe buat prsembahan . . Kami urg d cnie , tatap sokong koe sma si chaq . .

  2. Mo says:

    Ini adalah begitu baik

  3. Thumbelina says:

    Satu je yang aku tak faham laa dgn malaysia nie, dulu kan kalau tak silap perhitungan aku la, ketika KRU nak buat konsert guna nama KRUMANIA, konsert dorang kena ban kejap n menteri penerangan suruh meka buang nama MANIA sebab ada unsur2 keganasan. Sekarang, dah BOLEH dah…. tak fahan aku.

  4. Benci Agnes Monika says:

    Stacy Angie satu nama yg ckup hebat dlm Tarian dan juga nyanyian (husky voice). Moga Stacy dpt pegi ke peringkat International..bwa nama Malaysia ke mata dunia..

  5. cikjoyah says:

    cikjoyah mmg suke bebeno ngn stcy nih:) ade package..tp rambt 2 macam xsesuai je.ape kaw ingt kaw dudok amerikano?? haha xpela, tp yg penting meluat sgt2 dengan performance ebi yg macam da kemaruk nak jd superstar siap2 sujud2 m nasir tuh. huhu:)

Loading...