(7 GAMBAR)Aksi Mantap Stacy Semasa Konsert Pertama MANIA

Hiburan

(7 GAMBAR)Aksi Mantap Stacy Semasa Konsert Pertama MANIA

Konsert MANIA yang pertama telah pun berlangsung minggu lepas. Memang agak menarik rancangan MANIA namun masih ada kekurangan yang boleh diperbaiki. Antaranya ialah kerusi tempat duduk M. Nasir, Ahmad Dhani dan Aubrey mungkin boleh diperkemaskan dan dicantikkan lagi. Nampak agak tidak berprestij.

stacy

Advertisement

Dan dalam banyak-banyak persembahan yang dipertontonkan minggu lepas, Abang Nara paling tertarik dengan persembahan Stacy. Memang penuh bertenaga. Cuma Abang Nara perasan yang Stacy sudah agak berisi sikit. Mungkin sedang bahagia bercinta rasanya. Dengan siapa hanyalah Stacy yang tahu.

Dan daripada apa yang Abang Nara baca, ramai penonton yang meluat dengan persembahan Ebi AF5 yang over. Bagi Abang Nara pun, persembahan Ebi memang agak terlebih sudah. Mungkin gian nak buat persembahan selepas agak lama menyepi daripada kaca TV.

Apa pun layan lagi beberapa keping gambar Stacy semasa konsert MANIA baru-baru ini dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Ryaniez Moment.

stacy
stacy
stacy
stacy
stacy
stacy

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

91 Comments

  1. minahlatahtpkiut

    March 23, 2012 at 11:47 am

    kahkahkahkahkahkah gelak plak aku baca komen2 korang ni.hahaha korang kutuk ke puji ke.stacy jugak yang dapat gaji tak kira la dia buruk @ elok di mata korang duit dia tataps mashuuuuuuuuuuukkkkkkk kahkahkahkahkah

  2. matdotcom

    March 23, 2012 at 11:33 am

    Assalamualaikum…ni aku nak tanyer korang2 yang mengutuk c stacy ni…korang sempurna sangat ker? aku cabar korang yang mengutuk tu naik atas pentas depan semua penonton korang menari sambil nyanyi mcm c stacy tu..kalau sora korang tak mengah-mengah tak keluar ampus bagai nak mampus kira okey lah korang tu.lagi satu aku nak bagi tau ni..c stacy ni NON-MUSLIM lantak dia la nak rambut perang ker,pink ker,kelabu ker,hijau ker..naper yang artis MUSLIM korang tak tegur plak.walaweiii..c stacy bukan malaikat okey.buruk baik pun dia ciptaan ALLAH kalau setiap korang manusia mengutuk manusia yang lain sama la jugak mcm kita ni mengutuk ALLAH.yang baik dtg dari ALLAH yang buruk datang dr kita MANUSIA.buruk pun dia ada jugak kelebihan bakat yang ALLAH kasi kat dia..ko adaaaaaaaaa???
    sekian terima kasih ^^,.

  3. bini EBI

    March 23, 2012 at 11:22 am

    ebi mmg over nk mampuihhh..syok sndiri..pastu konon2 mnyanyi dlm konsert sndiri..kah3..kesian..m.nasir pn mcm tak bape nk suka je kat ebi..mcm tpksa terima ebi je..kah3..kesian..

  4. JEJARI KONTOT

    March 23, 2012 at 10:39 am

    JARI KONTOT TAKPER,JGN KAKI KONTOT.BUROK NOOOO RUPENYERR!

  5. Neelofa pakai bb Porsche RM7200

    March 22, 2012 at 10:38 pm

    FIRST!!
    *jap lagi Ada org kt BN kutuk aku*
    Saje melawak.hahahaha!

Loading...