Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(7 FOTO) Elfira Loy Cantik Menawan Macam Heroin Bollywood Di Malam Berinai

Majlis malam berinai Elfira Loy yang cukup meriah dan indah dengan tema Bollywood mewah serta eksklusif mencuri tumpuan ramai.

Advertisement

Elfira juga kelihatan sangat cantik serta menawan ibarat heroin Hindusta dalam busana Lengha dengan rona kuning dan merah. Selain keluarga dan teman rapat, rakan artis iaitu Bella Dally dan Sweet Qismina juga turut hadir memeriahkan majlis.

Jom kita lihat beberapa lagi foto sekitar malam berinai Elfira Loy dengan membaca entri ini sepenuhnya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

111 Comments

  1. nak tau

    January 3, 2019 at 9:43 am

    gelang mas kawen dia beso mane..nak gak tengok..sb mak dia tak mata duitan kan.
    huhu..

  2. dugaan

    January 3, 2019 at 9:35 am

    perghhh, semalam budaya khawin macam kristian dah dengan vielnya kat muka, harini dengan subang lombu kat idung besar gading. aduyayyy. aku kesian ko dik. 2 majlis ko ni sangat kesian. tak cantik langsung, 1 bintang pun tak boleh nak kasik.
    harap 5 majlis ko nak buat tu, teselit juga yang buat natizen rasa kagum. fuhh 5 majlis. yang penting lakiku kaya katanya, surah pun mak dah tak hirau.

  3. Anonymous

    January 3, 2019 at 8:20 am

    Tunggu je after 5 years.

  4. Anonymous

    January 3, 2019 at 8:19 am

    Say no to dress to El.burokkk

  5. popo

    January 3, 2019 at 8:16 am

    Ramainya org xsuka El. Kesian pulak aku nengoknyeee

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top