January 2nd, 2019

Majlis malam berinai Elfira Loy yang cukup meriah dan indah dengan tema Bollywood mewah serta eksklusif mencuri tumpuan ramai.

Elfira juga kelihatan sangat cantik serta menawan ibarat heroin Hindusta dalam busana Lengha dengan rona kuning dan merah. Selain keluarga dan teman rapat, rakan artis iaitu Bella Dally dan Sweet Qismina juga turut hadir memeriahkan majlis.

Jom kita lihat beberapa lagi foto sekitar malam berinai Elfira Loy dengan membaca entri ini sepenuhnya.


111 responses to “(7 FOTO) Elfira Loy Cantik Menawan Macam Heroin Bollywood Di Malam Berinai”

  1. joy yah says:

    pelik tgk org islam ni dok bangga nak ikut sgt tema bollywood..klo dh jawa tu jawa je la…xyah acah2 bollywood bagai…

  2. future skandal suami elfira says:

    lembu2 ni lepas menari dah boleh ikat tali kat hidung tu.
    dah ada tempat ikat.
    trend yg ketinggalan zaman

  3. future skandal suami elfira says:

    lembu2 ni lepas menari dah boleh ikat tali kat hidung tu.
    dah ada tempat ikat.
    trend yg ketinggalan zaman
    hahahahaha

  4. Yaya says:

    Sis mencari dimana MENAWAN yang dikatakan tu..tlg sis??

  5. Yaya says:

    Sis mencari dimana MENAWAN yang dikatakan tu..tlg sis??

Loading...