Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(7 FOTO) Elfira Loy Cantik Menawan Macam Heroin Bollywood Di Malam Berinai

Majlis malam berinai Elfira Loy yang cukup meriah dan indah dengan tema Bollywood mewah serta eksklusif mencuri tumpuan ramai.

Advertisement

Elfira juga kelihatan sangat cantik serta menawan ibarat heroin Hindusta dalam busana Lengha dengan rona kuning dan merah. Selain keluarga dan teman rapat, rakan artis iaitu Bella Dally dan Sweet Qismina juga turut hadir memeriahkan majlis.

Jom kita lihat beberapa lagi foto sekitar malam berinai Elfira Loy dengan membaca entri ini sepenuhnya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

111 Comments

  1. joy yah

    January 7, 2019 at 9:49 am

    pelik tgk org islam ni dok bangga nak ikut sgt tema bollywood..klo dh jawa tu jawa je la…xyah acah2 bollywood bagai…

  2. future skandal suami elfira

    January 6, 2019 at 4:01 am

    lembu2 ni lepas menari dah boleh ikat tali kat hidung tu.
    dah ada tempat ikat.
    trend yg ketinggalan zaman

  3. future skandal suami elfira

    January 6, 2019 at 3:59 am

    lembu2 ni lepas menari dah boleh ikat tali kat hidung tu.
    dah ada tempat ikat.
    trend yg ketinggalan zaman
    hahahahaha

  4. Yaya

    January 3, 2019 at 8:03 pm

    Sis mencari dimana MENAWAN yang dikatakan tu..tlg sis??

  5. Yaya

    January 3, 2019 at 8:01 pm

    Sis mencari dimana MENAWAN yang dikatakan tu..tlg sis??

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top