Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(60 GAMBAR)Sekitar Malam ABPBH2011 Part III

Persembahan yang paling menarik bagi Abang Nara semalam ialah gabungan suara Ziana Zain dan Lan The Typewriter. Memang meremang bulu roma dibuatnya. Dan Abang Nara paling suka melihat reaksi Fizz Fairuz yang seolah-olah tidak percaya dia memenangi Anugerah Pelakon TV Lelaki Popular. Klasik ~~

gambar abpbh2011

Advertisement

Lagi 59 gambar sekitar malam ABPBH2011 dengan membaca entri ini sepenuhnya. Terima kasih Eyephotography yang sudi berkongsi gambar untuk pembaca BeautifulNara semua.

gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011
gambar abpbh2011

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

271 Comments

  1. Kipas Susah Mati Neelofa

    April 12, 2012 at 4:55 pm

    Cantiknyer lyndabell79…. hhmmmm…

  2. lyndabell79

    April 12, 2012 at 4:43 pm

    baju retis pompuan thn ni sume buruk gilerr

  3. nora elena

    April 12, 2012 at 3:28 pm

    Lawak ader korang ni! Dosa tu mereka tanggung sendiri coz bukak aurat ..korang kutuk korang pun dpt dosa..kalau dah xnak tengok artis kite bukak aurat or berpegangan dengan yg bukan muhrim, takyah la buat majlis anugerah/citer or filem tp korang tengok gak kemudian kutuk..relaks la.

  4. saya bukan anonymous

    April 11, 2012 at 2:19 am

    hai korang…..
    minumlah air ho ho holick ek bagi meredakan kemarahan korg pd artis2 tu….
    ^_^

  5. nelly

    April 10, 2012 at 11:44 pm

    baju paling tak senonoh dimenangi oleh neelofa,maria farida,nabila huda sbb diorang punya boob yg paling tertonjol sekali..WTF

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama