Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(6 GAMBAR)Majlis Resepsi Perkahwinan Ezlynn Dan Adam Fahmy Dari REDPhotography

Majlis resepsi perkahwinan Ezlynn dan suaminya Adam Fahmy telah berlangsung malam Rabu lepas di Hotel Crowne Plaza. REDPhotography selaku jurugambar rasmi telah mengeluarkan gambar-gambar mereka dari majlis ini semalam. Kami difahamkan akan ada satu lagi majlis Ezlynn pada 20 Januari ini. Gambar yang dikeluarkan oleh team ini kelihatan lebih lembut tonanya berbanding gambar-gambar sebelum ini.
Photobucket

Lagi 5 keping gambar dengan membaca gosip ini sepenuhnya. Kredit gambar REDPhotography.

Advertisement

***


Photobucket
PhotobucketPhotobucket

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

75 Comments

  1. jo jambul

    January 18, 2012 at 11:36 am

    ezlyn.. nape la ko buat kuarge cm tu.. smpai ht xjmput parents sndr.. walau ditaja jgn smapi belakangkn kuarga..

  2. Fifie

    January 18, 2012 at 1:35 am

    orang Barat pun, agak sukar nak jumpa pengantin perempuan yang berskirt pendek bila kahwin. Kain mesti panjang.
    Baju kahwin antara yang cantik – Kate (bini William), Kate Moss, Lily Allen
    Ketiga-tiga ni gaun tutup kaki. Memang nampak ayu. Kate Moss yang sememangnya terkenal dengan ke’liar’an nya pun nampak manis n ayu. Tapi bila artis Melayu yang begitu teruja utk tema kebaratan, terus kain atas lutut. Mengalahkan orang bukan Islam pulak.

  3. aku pakai fesyen sopan jer....

    January 17, 2012 at 1:38 pm

    ku turutkan apa saja…asalkan wedding aku ditaja…
    hai..hai…bye..bye…

  4. mamamimimumu

    January 17, 2012 at 10:37 am

    ai tak nampak keeklusifan pearl choker ezlyn ni
    dah macam coklat duit2 je ai tengok

  5. halijah

    January 17, 2012 at 9:46 am

    apasal pakai mcm tu…teruk bebenor ezlyn oii!!dgn rambut entah apepe tak mcm pengantin lansung pendek kata tak sesuai.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top