January 16th, 2012

Majlis resepsi perkahwinan Ezlynn dan suaminya Adam Fahmy telah berlangsung malam Rabu lepas di Hotel Crowne Plaza. REDPhotography selaku jurugambar rasmi telah mengeluarkan gambar-gambar mereka dari majlis ini semalam. Kami difahamkan akan ada satu lagi majlis Ezlynn pada 20 Januari ini. Gambar yang dikeluarkan oleh team ini kelihatan lebih lembut tonanya berbanding gambar-gambar sebelum ini.
Photobucket

Lagi 5 keping gambar dengan membaca gosip ini sepenuhnya. Kredit gambar REDPhotography.

***


Photobucket
PhotobucketPhotobucket

Photobucket

Photobucket



75 responses to “(6 GAMBAR)Majlis Resepsi Perkahwinan Ezlynn Dan Adam Fahmy Dari REDPhotography”

  1. jo jambul says:

    ezlyn.. nape la ko buat kuarge cm tu.. smpai ht xjmput parents sndr.. walau ditaja jgn smapi belakangkn kuarga..

  2. Fifie says:

    orang Barat pun, agak sukar nak jumpa pengantin perempuan yang berskirt pendek bila kahwin. Kain mesti panjang.
    Baju kahwin antara yang cantik – Kate (bini William), Kate Moss, Lily Allen
    Ketiga-tiga ni gaun tutup kaki. Memang nampak ayu. Kate Moss yang sememangnya terkenal dengan ke’liar’an nya pun nampak manis n ayu. Tapi bila artis Melayu yang begitu teruja utk tema kebaratan, terus kain atas lutut. Mengalahkan orang bukan Islam pulak.

  3. aku pakai fesyen sopan jer.... says:

    ku turutkan apa saja…asalkan wedding aku ditaja…
    hai..hai…bye..bye…

  4. mamamimimumu says:

    ai tak nampak keeklusifan pearl choker ezlyn ni
    dah macam coklat duit2 je ai tengok

  5. halijah says:

    apasal pakai mcm tu…teruk bebenor ezlyn oii!!dgn rambut entah apepe tak mcm pengantin lansung pendek kata tak sesuai.

Loading...