Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(6 GAMBAR)Siti Nurhaliza Dan Datuk K Tunaikan Umrah Sebelum Hari Raya

Ah. Comel gila gambar-gambar Datuk Siti Nurhaliza dan Datuk K ketika berada di Tanah Suci. Mereka berdua telah pun selamat mengerjakan umrah sebelum tibanya Aidilfitri. Pasangan suami isteri ini nampak sangat romantik dan bahagia sekali. Pasti ada yang jeles dengan keceriaan yang terpancar di wajah mereka.

siti umrah

Advertisement

Semoga segala doa Siti di Tanah Suci akan ditunaikan oleh Allah lagi-lagi di bulan Ramadhan yang mulia ini. 5 lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

siti umrah
siti umrah
siti umrah
siti umrah
siti umrah

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

91 Comments

  1. Noni

    August 25, 2012 at 3:21 pm

    Mmm..alhamdulillah jika umrah dan solat di masjidil haram…
    Jika di hotel 5bintang sama saje bersolat di mesia..jika benar bersolat di masjidil haram…insyaallah dgn izin allah keinsafan akan dtg. ?

  2. Anonymous

    August 24, 2012 at 10:12 am

    siti sgt comel bila pakai tudung penuh

  3. Anonymous

    August 22, 2012 at 3:58 am

    pergi umrah tu atas jemputan tuhan woii. macam menghina jemputan tuhan je kau orang ni bercakap. saham akhirat dah banyak sangat ke ape. doakan yang elok elok sudah la. mungkin niat dia nak tanam minat & semangat kita untuk ke sana.
    kau orang salah erti pulak. nampak sangat tak pernah pegi tanah haram tu kaann. i am neither a fan nor a hater.

  4. guujjk

    August 19, 2012 at 10:21 pm

    1) ko xpkai tdung even dh beribu kali g umrah
    2) ko umpama mpermainkn agama kjap pkai jp x tdg tu
    3) kening ko becukur
    4) x perlula belagak g umrah mesti nk publish kt [email protected] mne2.
    5) xyh bjnji lps ni dgn pminat yg ko nk btudung.penipu.haktuih!!
    6) karier ko byk yg buat kerja haram. mjual suara sbb tu ko xde rezki mengandung.

  5. blog web

    August 17, 2012 at 10:55 pm

    Actually your creative writing abilities has encouraged me to get my own site now.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top