Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(6 GAMBAR)Siti Nurhaliza Ambil Lesen Memandu, Memang Super Cute!!!

Memang cute gila gambar Siti Nurhaliza memakai helmet semasa ujian lesen memandu. Siap boleh tersenyum girang lagi tue. Memang epik dan nostalgia sungguh gambar-gambar ini. Pasti Siti pun akan tersengih terkenangkan memori lama apabila melihat gambarnya ini.

siti amik lesen

Advertisement

Datuk Siti pakai helmet old school pun tetap maintain cute gitu. Comel gila kan? 5 lagi gambar Siti Nurhaliza ketika mengambil lesen memandu dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhnya kepada Forum Cari.

siti amik lesen
siti amik lesen
siti amik lesen
siti amik lesen
siti amik lesen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

38 Comments

  1. Anonymous

    August 10, 2012 at 6:27 pm

    blan2 posa pon truskn mngumpat…mcm taik ja ampa neh…mmnjang bsuk…

  2. Raja minah jambu 24jam mengadap computer

    August 10, 2012 at 6:11 pm

    ewah ewahhhhhhhh comel nye citi naik mottorrrrrrrr leh tompang hehe…citi betol2 natural beauty cuteeeeeee..ni mesti kerana simply siti kn ?

    • pizza

      August 10, 2012 at 11:21 pm

      SimplySiti mana wujud lagi time ni, BODOH! Ni la jadinya kalau dah taksub sgt ngn artis sampai tolak hukum agama.

  3. elly

    August 10, 2012 at 6:02 pm

    chup….macam kt temerloh..await jauh bebeno ct amek lesen..huhu…

  4. pencinta wanita

    August 10, 2012 at 5:50 pm

    Semua nie dah tinggl kenangan..orng dah menyampah dngan dier..bakat2 juga..tpi terlalu giler sngt orng kaya smpai orng tua pun dia sapu..orng muda yg kaya2 bnyak jer kot.aishh

    • Anonymous

      August 10, 2012 at 11:04 pm

      Itu kan jodoh…. kenapa nak ungkit lagi? semua orang dah move on la.. kau je yg masih duk berdengki sorang-sorang. kesian kau…

    • Anonymous

      August 11, 2012 at 1:09 am

      Jodoh adalah ikhtiar yg diusahakan, Datuk K membawa siti semakin jauh dari nilai2 islamik khususnya dalam menutup aurat.

  5. Pingback: (6 GAMBAR)Siti Nurhaliza Ambil Lesen Memandu, Memang Super Cute!!! | HatiBlogger [dot] Com

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top