(6 GAMBAR)Sekitar Majlis Pernikahan Ash Dan Sherry Merlis

Hiburan

(6 GAMBAR)Sekitar Majlis Pernikahan Ash Dan Sherry Merlis

Tarikh 1 Januari 2012 menjadi tarikh istimewa kepada Ash dan Sherly Merlis yang akhirnya bergelar suami isteri selepas bercinta lebih kurang selama 6 bulan. Untuk makluman, Ash (29 tahun) merupakan bekas suami kepada Dira Abu Zahar manakalah Shery Merlis (40 tahun) pernah menjadi isteri kepada Esma Daniel. Hasil perkahwinan mereka yang sebelum ini, Ash mendapat seorang cahaya mata manakala Sherly Merlis pula dikurniakan dengan 2 orang anak.

gambar majlis pernikahan sherly merlis dan ash

Advertisement

Majlis pernikahan Ash dan Shery diadakan sekitar jam 10 pagi. di Madrasah Islahiyah Addiniyah, Taman Ibu Kota, Kuala Lumpur. Untuk makluman, tiada majlis persandingan dilakukan oleh kedua-dua belah pihak. Jumlah wang hantaran dirahsiakan dengan Ash menghantar tiga dulang hantaran iaitu sirih junjung, cincin dan manisan. Senang cerita majlis pernikahan Ash dan Shery dijalankan dengan suasana yang cukup sederhana.

5 lagi gambar sekitar majlis pernikahan Ash dan Shery Merlis
dengan membaca entri ini sepenuhnya. Terima kasih banyak-banyak kepada pengirim gambar-gambar ini yang mahu namannya dirahsiakan.

gambar majlis pernikahan sherly merlis dan ash

gambar majlis pernikahan sherly merlis dan ash

Advertisement

gambar majlis pernikahan sherly merlis dan ash

gambar majlis pernikahan sherly merlis dan ash

gambar majlis pernikahan sherly merlis dan ash

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

72 Comments

  1. me myself

    January 3, 2012 at 9:28 am

    sukanya tgk dorang ni nmpk sgt besederhana…semoga kekal hingga ke hujung nyawa…

  2. masterchep india

    January 2, 2012 at 8:25 pm

    artis.pi mai pi mai tang tu gak.ko amik laki aku,ak amik bekas laki ko.ko kawen bekas istri ak.smoga bhgia

  3. butter

    January 2, 2012 at 8:03 pm

    alhamdulillah…syukur…semoga bahagia ke akhir hayat…

  4. nana

    January 2, 2012 at 5:25 pm

    hensem lah adik ash si Indra tu…cam bdk2 baik jer…hehehehe (gelak gedik)

  5. second...

    January 2, 2012 at 4:58 pm

    NAPER PERUT SHERRY MERLIS NMPAK PELIK SEMACAM JE…

    • peeeeeng

      January 2, 2012 at 5:44 pm

      tu nama die korset..nmpk tak ketak2 kt bhgn tu?..sbb pkai KORSET..lagipun die dh 40Tahun,dah BERANAK 2..what do you expect from that?ramping mcm ank dara?anak dara pun xramping dh skrg klu xjg mkn…biasalah kalau buncit..smua org mngandung buncit tapi xsemua org buncit itu mengandung…

      xseronok lah plk apble org dah mula nak sebar fitnah..dasar kaki fitnah…

Loading...