January 1st, 2012

Tarikh 1 Januari 2012 menjadi tarikh istimewa kepada Ash dan Sherly Merlis yang akhirnya bergelar suami isteri selepas bercinta lebih kurang selama 6 bulan. Untuk makluman, Ash (29 tahun) merupakan bekas suami kepada Dira Abu Zahar manakalah Shery Merlis (40 tahun) pernah menjadi isteri kepada Esma Daniel. Hasil perkahwinan mereka yang sebelum ini, Ash mendapat seorang cahaya mata manakala Sherly Merlis pula dikurniakan dengan 2 orang anak.

gambar majlis pernikahan sherly merlis dan ash

Majlis pernikahan Ash dan Shery diadakan sekitar jam 10 pagi. di Madrasah Islahiyah Addiniyah, Taman Ibu Kota, Kuala Lumpur. Untuk makluman, tiada majlis persandingan dilakukan oleh kedua-dua belah pihak. Jumlah wang hantaran dirahsiakan dengan Ash menghantar tiga dulang hantaran iaitu sirih junjung, cincin dan manisan. Senang cerita majlis pernikahan Ash dan Shery dijalankan dengan suasana yang cukup sederhana.

5 lagi gambar sekitar majlis pernikahan Ash dan Shery Merlis
dengan membaca entri ini sepenuhnya. Terima kasih banyak-banyak kepada pengirim gambar-gambar ini yang mahu namannya dirahsiakan.

gambar majlis pernikahan sherly merlis dan ash

gambar majlis pernikahan sherly merlis dan ash

gambar majlis pernikahan sherly merlis dan ash

gambar majlis pernikahan sherly merlis dan ash

gambar majlis pernikahan sherly merlis dan ash


72 responses to “(6 GAMBAR)Sekitar Majlis Pernikahan Ash Dan Sherry Merlis”

  1. me myself says:

    sukanya tgk dorang ni nmpk sgt besederhana…semoga kekal hingga ke hujung nyawa…

  2. masterchep india says:

    artis.pi mai pi mai tang tu gak.ko amik laki aku,ak amik bekas laki ko.ko kawen bekas istri ak.smoga bhgia

  3. butter says:

    alhamdulillah…syukur…semoga bahagia ke akhir hayat…

  4. nana says:

    hensem lah adik ash si Indra tu…cam bdk2 baik jer…hehehehe (gelak gedik)

  5. second... says:

    NAPER PERUT SHERRY MERLIS NMPAK PELIK SEMACAM JE…

    • peeeeeng says:

      tu nama die korset..nmpk tak ketak2 kt bhgn tu?..sbb pkai KORSET..lagipun die dh 40Tahun,dah BERANAK 2..what do you expect from that?ramping mcm ank dara?anak dara pun xramping dh skrg klu xjg mkn…biasalah kalau buncit..smua org mngandung buncit tapi xsemua org buncit itu mengandung…

      xseronok lah plk apble org dah mula nak sebar fitnah..dasar kaki fitnah…

Loading...