Written by AbangNara | June 7th, 2013

Masuk kandang kambing mengembek, masuk kandang lembu mengelembu. Abang Nara suka dengan Nora Danish kerana berpegang dengan peribahasa ini. Menghormati undang-undang dan rakyat negeri Kelantan, Nora Danish telah tampil bertudung ketika menghadiri sebuah majlis di Kota Bharu.

nora danish

Sikap menghormati dan memahami Nora Danish ini harus dicontohi oleh kesemua artis-artis tempatan. Pasti peminat Nora Danish makin menghormati dan kagum dengan sikap yang ditunjukkan olehnya. Rakyat Kelantan pun pasti bertambah sayang pada Nora Danish.

telekung

P.S: Telekung travel ini terbaik sangat jika anda ingin pergi berjalan-jalan. Mudah dibawa, kecil dan ringan. Boleh masuk dalam handbag dengan mudah. Hanya RM29 sahaja. Pelbagai saiz boleh didapati. Layari Facebook Gudang.My untuk info lanjut.

nora danish

4 lagi gambar Nora Danish manis bertudung di Kota Bharu dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Nora Danish.

P.S: Toyota Corolla untuk pasaran Amerika Syarikat dilancarkan

nora danish
nora danish
nora danish
nora danish

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

99 responses to (6 GAMBAR)Nora Danish Manis Bertudung Di Kota Bharu

  1. budgeto says:

    ntah pape.
    cuak kena sound tepek la tue kt Klate sbb rmbut teramat la stylo gler.. haha.. berani potong, berani la show.. awat nak cover2 plak… relaks sudey.. kalu takut x yah la potong gitu.. x cool lgsung..

  2. Kitty zeera says:

    Pelakon yg pandai melakunkan ‘wataknya’…. Faham2 jer la… Harap kita yg berhijab kekal dan mempertingkatkan menutup aurat kita :) amin.

  3. hipokrit says:

    orng kelantan memag hipokrit!!! kat kelantan pakai tudung, luar kelantan dialah setan …. nara ni kelantan ke? nyampah siot…

  4. tina says:

    die pakai tudung sbb kepala die kn dh botak separuh… malu la tu.. sbb tu pkai tudung…kalu die xcukur rmbut msti die xpakai tudung dtg kelantan

  5. Yanna says:

    Kenapa masa nana mahzan shave mcm nora dlu tpi dia x dikecam? Pegi tgk ig nana gamba lama2 takde la lama sgt, dlm thn ni juga. Sbb dia da kawen ke apa? Sbb nora ni MJ korang ckp bkn2. Tak baik la korang

  6. aku says:

    Lembu menguak la weyyyyyyy

  7. lynn rudy says:

    saya org kelantan. mmg betul betul p’puan2 kelantan bukan semua bertudung. saya pun x faham kenapa artis dtg kltn kena pkai tudung. bukan semua rakyat klntan warak mcm tok guru nik aziz, kami cuma manusia yg masih belajar memperbaiki diri. sama saja dgn org2 negeri lain.

    • minah jambu tukar kaler merah biru says:

      betol kau cakap tu lynn kenape kalau artis gi klantan nk kena pakai tudong? mungkin nora malu ngan rambot ikan betok dia tu takkkkk ???? ape kate kau lynn?????

  8. BUNKFACE NO.1 says:

    “Menghormati undang-undang dan rakyat negeri Kelantan” ????? bweekkkkkk, kau ingat semua org kelantan baik2..kawan aku org kelantan jahat nak mampos..kejenya asyik menipu org lain…bukti dh ada..tak nak mengaku lg, hipokrit punyer org..depan org berlagak baik..padahal setan bermuka manusia !

  9. BUNKFACE NO.1 says:

    ND kau tak payah nak hormat sgt lah negeri kelantan tu..ada apa kat sana ? org islam wajib pakai tudung bukan sebab tempat..negeri kelantan tu sama jer dgn negeri lain

  10. Bea Ramora says:

    klu tak suka artis pkai tudung kejap2 semata2 ikut kandang yg dia pegi, ape kata korang yang sangat tak berpuas ati ni buat undang2 korang utk artis2 korang. persatuan ala2 seniman. baru la ini malaysia korang yang PEGANG.. aptb.

  11. Anonymous says:

    Comey nyer ND…

  12. Betik says:

    artis2 ni buat mcm Allah hanya ada kat kelantan je.
    kat negeri lain xde.
    sbb tu tutup aurat kat kelantan je.

  13. mizz says:

    mcm sambut wakil rakyat datang…
    well ND bertudung jelah…penat plak tgk ko asik control comel…

  14. Awek kl says:

    Tundung tu tuntutan ISLAM….. bukan negeri…… tunggu 5 tahun lagi…. ini kalilah….hi3

  15. kuku lala says:

    bagus. kita kena hormat tpt org mcm ND. pasal dia nak brtudung ke tak.. itu kemudian hari. Insyaallah.. suatu hari nti pintu hati akan terbuka. mgkin lepas kawin..

  16. ntah says:

    tak perlu nak kutuk dan tak perlu nak cerca….sebagai saudara seagama sepatutnya kita doakan dia terbuka pintu hati untuk bertudung sepenuhnya. doakan dia juga akan mengamalkan suruhanNYA dan meninggalkan apa yang DIA larang.

    AMIN……..

  17. bebaskomen says:

    at least pemimpin di kelantan dah lepas dr nk jwb di akhirat nnt…dia dah tetapkan undang2 pkai tudung..org nk ikut ke tak nak tu terserah…yg penting usaha mencegah tu ada…paling2 tak boleh kurangkan bilangan org xpkai tudung tu..nk 100% mmg susah…manusia ni mcm2 ada..xkira kelantan ke..n9..johor..perak..semuanya manusia..bomoh sihir pun mana2 ada

  18. anti-racist says:

    xyah la nk kenegrian sgt..korang ni ckp ork klntan kenegrian..tp diorang ni slalu jd mangsa,.. bila tb2 je terkena prgai xelok trus korang judge org klantan xelok..rmai je aku knal member aku dr klntan baik giler…aku keja kt seremban ni,aku jmpa rmai je org nogori ni yg hati busuk..dengki dgn kwn sekerja..tp xbaik la nk judge terus org nogori busuk hati kan..sbb xsmua camtu… open your mind..jgn nak narrow minded sgt…ok isu ada yg xpkai tudung org klntan tu..itu biarla dia jwb dgn Allah nnt. at least kerajaan mentadbir negeri dia tu dah laksanakn tggjwb dia menyeru utk pkai tudung.. mmg ada yg xpkai tudung kat klntan tu..tp yg pkai tudung tu lg byk dr xpkai.. semua tak perfect ok… respect others ok…bersihkan hati kita..jgn terlalu dendam sampai xleh nak dengar apa yg dikaitkan dgn kelantan terus judge xelok…. kesian kelantan..apalah perasaan kiranya negeri aku diperlakukan seperti kelantan..

  19. Abi says:

    MAti nanti allah tk tnya pun kt dunia ni ko Masuk kandang kambing mengembek, masuk kandang lembu mengelembu ke tak…allah hanya tnya nape ko tak ikut perintah Dia je…peraturan manusia ikot tp peraturan allah??????

  20. SH says:

    ND she’s a real actress.

  21. mira says:

    dunia ini milik Allah, kerajaan Allah, kalau betullah sesuaikan
    Masuk kandang kambing mengembek, masuk kandang lembu mengelembu.
    masuk kerajaan Allah, kene sentiasa menutup aurat…