Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(6 GAMBAR)Lisa Surihani Dan Yusry Di Majlis Pertunangan Liyana Jasmay

Lama rasanya tak mendengar khabar atau melihat gambar-gambar terbaru pasangan pengantin yang masih hangat ini iaitu Lisa Surihani dan Yusry. Semalam mereka berdua telah menghadiri majlis pertunangan sahabat mereka iaitu Liyana Jasmay. Kedua-duanya nampak sangat bahagia.

gambar lisa dan yusry terbaru

Advertisement

Lisa Surihani nampak agak berisi di dalam gambar di atas. Kata orang, kalau berisi itu tandanya bahagia. Yusry pula seperti biasa masih maintain kacak. Senang cerita, kedua-duanya nampak sangat-sangat gembira melayari alam perkahwinan. Lagi 5 keping gambar terbaru Yusry dan Lisa Surihani dengan membaca entri ini sepenuhnya. Terima kasih kepada Ryaniez Moments Photography kerana sudi berkongsi gambar-gambar awesome ini.

gambar lisa dan yusry terbaru
gambar lisa dan yusry terbaru
gambar lisa dan yusry terbaru
gambar lisa dan yusry terbaru

gambar lisa dan yusry terbaru

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

122 Comments

  1. Anonymous

    March 31, 2012 at 12:16 pm

    hamboi, makin berseri2 pn lisa kita nih…

  2. mak jemah

    March 30, 2012 at 10:39 pm

    pekejadah nyer korg duk gado..nk baca,baca jerk la byak lak cekadak kat sini

  3. maria

    March 30, 2012 at 7:09 pm

    kemaruknye geng2 couple tuamuda neh,kuikui..tgk dpt ank ke tidak,yusri bangke tu mati pucuk tu yang era mintk cerai..boooo

  4. luqman hakim

    March 30, 2012 at 6:11 pm

    betullah komen kak lili kat atas tu.baru kawen pantang tersentuh nak on je.he,he,he

    • Dato minah jambu 24jam mengadap computer

      March 30, 2012 at 6:25 pm

      huh ! minah jambu yg lm kawin ni kalau terlanggar ngan jantan je minah jambu dh stim kodok ! ape lagi lisa yg dh kawin ni huh !!! macm tk tau je !!

  5. aku kelas

    March 30, 2012 at 1:41 pm

    muka lisa nmpk letih. letih main kot. hahahaha

    • kak lili

      March 30, 2012 at 1:48 pm

      aku kelas mesti kau belum kawen lg nikan.kalau kau dh kawen mesti faham kan org baru kawen ni memang keje nya itu jelah.yalah dah halal kan tibai jelah.he,he,he sbab akak dh kawen lah akak ckp kalau x x do nya nak cakap bab2 ni.

    • aku kelas

      March 30, 2012 at 2:05 pm

      Okey2.. den memang dok kawen agy.. heheheeh

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top