March 12th, 2012

Abang Nara memang suka kucing. Kucing sangat comel. Hari-hari Abang Nara suka tengok blog yang tunjuk gambar kucing. Kalau kucing ada depan mata, memang Abang Nara cubit (kecuali kucing kurap). Dan Abang Nara tak sangka yang Kilafairy pun seorang pencinta kucing.

kilafairy

Comel kan? Maksud Abang Nara kucing tue yang comel, bukannya Kilafairy. Tapi Kilafairy pun boleh tahan jugak comelnya tapi kucing itu tetap lagi comel. Hehehe. Lagi 5 gambar Kilafairy si pencinta kucing dengan membaca entri ini sepenuhnya.

kilafairy
kilafairy
kilafairy
kilafairy
kilafairy


81 responses to “(6 GAMBAR)Kilafairy Si Pencinta Kucing”

  1. jujue says:

    rasanya si zahid ni deme wat show kat mydin subang..sbb terjumpe deme msa last week….diorng dua org wat show…kalu bercnta aku tak tau lak…

    opss anywhere aku tgk dia mmg pelik…tk mcm ori…takkanlah tak tau beza ori or plastik…hmmm

  2. pian says:

    kucing sng nk bela sbb panggil dia chuk chuk chuk..eiii dia dtg nk bermanja-manja hehe..!!!!

  3. si anon says:

    kalau anak nara ni kena kurap yg ngeri2….agak2 dia buang ke anak tu?

Loading...