Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(6 GAMBAR)Kilafairy Si Pencinta Kucing

Abang Nara memang suka kucing. Kucing sangat comel. Hari-hari Abang Nara suka tengok blog yang tunjuk gambar kucing. Kalau kucing ada depan mata, memang Abang Nara cubit (kecuali kucing kurap). Dan Abang Nara tak sangka yang Kilafairy pun seorang pencinta kucing.

kilafairy

Advertisement

Comel kan? Maksud Abang Nara kucing tue yang comel, bukannya Kilafairy. Tapi Kilafairy pun boleh tahan jugak comelnya tapi kucing itu tetap lagi comel. Hehehe. Lagi 5 gambar Kilafairy si pencinta kucing dengan membaca entri ini sepenuhnya.

kilafairy
kilafairy
kilafairy
kilafairy
kilafairy

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

81 Comments

  1. jujue

    March 18, 2012 at 10:12 pm

    rasanya si zahid ni deme wat show kat mydin subang..sbb terjumpe deme msa last week….diorng dua org wat show…kalu bercnta aku tak tau lak…

    opss anywhere aku tgk dia mmg pelik…tk mcm ori…takkanlah tak tau beza ori or plastik…hmmm

  2. pian

    March 14, 2012 at 11:55 am

    kucing sng nk bela sbb panggil dia chuk chuk chuk..eiii dia dtg nk bermanja-manja hehe..!!!!

  3. si anon

    March 14, 2012 at 11:04 am

    kalau anak nara ni kena kurap yg ngeri2….agak2 dia buang ke anak tu?

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top