Written by AbangNara | December 23rd, 2013

Tidak diketahui sejak bila Syamsul Yusof tampil dengan imej sebegini. Namun memang sejuk mata memandang Syamsul Yusof yang berjubah putih, memakai kopiah dan sering kelihatan bersama Ustaz Azhar Idrus. Mungkinkah dugaan yang menimpa filem arahannya iaitu KL Gangster 2 menyebabkan Syamsul mencari hikmah dengan cara mendampingi orang-orang berilmu agama.

imej baru syamsul yusof

Malah menerusi akaun Twitternya, Syamsul banyak berkongsi kata-kata nasihat dan ilmu agama untuk tatapan para pengikutnya. Abang Nara pasti persoalan yang bermain di minda peminat Syamsul ialah adakah perubahan imej ini menandakan persaraan Syamsul daripada dunia hiburan tanah air?

imej baru syamsul yusof

Semoga Syamsul Yusof menjumpai apa yang dicarinya. Semoga akan ketemui ketenangan yang dimahukan. Sama-samalah kita doakan. Lagi beberapa gambar imej baru Syamsul Yusof dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

imej baru syamsul yusof
imej baru syamsul yusof
imej baru syamsul yusof
imej baru syamsul yusof
imej baru syamsul yusof

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

96 responses to (6 GAMBAR)Imej Baru Syamsul Yusof, Sejuk Mata Memandang

  1. eyka says:

    Alhamdulillah…
    Dunia ini ibarat pentas. Kita adalah pelakonnya. Maka berlumba-lumbalah beramal supaya hidup bahagia di dunia dan akhirat.

  2. kembang says:

    tetibe teringat kat puteri sarah. huhu.

  3. Shamsul Ghau Ghau bauye says:

    Haaaa…..Ni baru padan ngan Puteri Sarah…. Dua2 dah berhijrah

  4. nikhirim says:

    Ramai lagi pendakwah yang bagus dan bernas, sebenarnya tapi semua suka azhar idrus ni kenapa tah. Ini pendapat aku ye. kalu buleh jangan cari pendakwah yang involve dalam politik. Hah ape lagi, kemon dislike lah komen aku berjemaah jom

    • Leave A Comment says:

      involve politic atau tidak, yg penting kita gunakan akal untuk memilih..selagi apa yg diajar itu tidak memesong dari agama & benda yg baik utk bekalan kita nanti, jadi kita ambil jadikan ikutan/amalan..yg mana nampak memihak pada mana2 parti politik, tak payah lah masuk ke otak..kita boleh dengar, namun tak semestinya kita ambil semua..pandai2 pilih..

      saya juga mendengar ceramah UAI sesekali saja..atas sebab bahasa..jujurnya saya tak berapa faham bahasa Tganu UAI yg agak pekat, ambil masa utk faham apa yg diucapkan.

  5. amy says:

    lepas ni makin ramai la aweks2 berebut nk samsul yusuf

  6. makmak je i ni says:

    yang tak paham ngan pierre andre tu…dah dpt hidayah….! tp bini dia nauzubillah..sexy gile jumpe kat kenanga aritu! mcm tak padan dgn laki yg janggut panjang!tlg la nasihat bini awak tu

  7. lululala says:

    bole je abg syamsul yusuf buat filem macam filem ‘ayat-ayat cinta’ klu nak…x semestinya buat filem gangster kan.

  8. layankan ajee says:

    ala, pakaian n ayat je baru.. hati blm tau.

    kecoh je

  9. hamba says:

    Manis lelaki berjanggut nih..soo suweett..barakallah..

  10. solsol says:

    haha,tak gosok gigi.tapi mulut bersih.dah tak gosok gigi mana nak bersihnya.tak paham aku orang nak tunjuk alim nie.huhu.apa apa pun tengok je la.gelagatnya.

  11. me me me says:

    jgn la sempit sgt pikiran tu..di Msia ni jadi trend bila artist start pakai jubah, pakai tudung, terus di cop / label seolah2 mereka secara sepantas kilat bertukar menjadi sebagai ‘ustaz’ dan ‘ustazah’..apakah pakaian melambangkan iman? kalau pakai mini skirt atau pakai thong mmg la kita akan terkedu sekejap kerana itu bukan ajaran Islam dari sudut pemakaian..shamsul pun kita tak kenal samada baik atau buruk sebelum ini..mungkin dia mmg baik orgnya, siapalah kita utk tahu benda2 mcm ni sbb kita bukan Allah yg maha mengetahui..apa yg kita nampak adalah cara berpakaian shamsul yg berubah..cara berpakaian (selagi menutup aurat) tidak sepatutnya menjadi issue..kalau dia pakai jeans and t shirt sekalipun, dia masih tutup aurat dia sebagai lelaki..apa yg penting adalah pengisian dalaman untuk bekalan di akhirat esok. apapun, melalui statement2 shamsul tersebut, kita ucapkan lah alhamdulillah kerana ianya bersifat baik & mengajak kita berfikir ke arah kebaikan. So, please la stop having this kind of mind set..kerana yg penting adalah amalan kita dan cara hidup kita seperti diperintahkan Allah dan Rasul.

  12. No Name says:

    ala .. “SHARK” dah taubat ker?? xD

  13. Anonymous says:

    Allah itu maha pengasih lg penyayang..DIA berhak memberi hidayah kepada sesiapa saje saje utk berubah kepada kebaikan..yg baik dtg dr Allah yg buruk dr kiter jg..

  14. hana says:

    Hidayah itu milik Allah..n dier berhak memberi kepada sesiapa saje..yg buruk dr kiter n yg baik itu dr Allah jg

  15. Everyone loves what you guys are usually up too.
    This kind of clever work and reporting! Keep up the excellent works guys I’ve included you guys to my personal blogroll.

  16. Hello there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a
    quick shout out and say I really enjoy reading
    through your blog posts. Can you recommend any other blogs/websites/forums that deal with the
    same topics? Thanks!