Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(6 GAMBAR)Fasha Sandha Di Sidang Media ABPBH2012

7 April 2013 adalah tarikh malam anugerah ABPBH 2012 bakal berlangsung. Namun semalam, banyak selebriti yang telah turun padang untuk menghadiri sesi sidang media pertama bagi anugerah berprestij ini. Salah seorang daripadanya ialah Fasha Sandha.

gambar fasha sandha mengandung terbaru

Advertisement

Kandungan Fasha Sandha kini sudah pun mencecah 6 bulan lebih. Kalau tak silap Abang Nara, rasanya due date yang diberikan oleh doktor kepada Fasha ialah Mac 2013. Nampak gayanya macam tak sempat je untuk Fasha selesai berpantang untuk menghadiri ABPBH2013.

gambar fasha sandha mengandung terbaru

Apa pun Fasha tampak semakin berseri-seri dan wajah keibuan semakin terserlah di wajahnya. Pasti Fasha dan Jejai tidak sabar untuk menimang cahaya mata pertama mereka. Abang Nara pun tak sabar nak tengok wajah comel anak mereka. Lagi 4 gambar terbaru Fasha Sandha dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Ryaniez Moments Photography.

gambar fasha sandha mengandung terbaru
gambar fasha sandha mengandung terbaru
gambar fasha sandha mengandung terbaru
gambar fasha sandha mengandung terbaru

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

220 Comments

  1. oldmanstyle

    November 28, 2012 at 8:05 pm

    hebat sggh jejai..hentam kaw2 smpi gemuk si FS..sdp sggh..

  2. Pingback: (6 GAMBAR)Fasha Sandha Di Sidang Media ABPBH2012 « Ziqqco Star

  3. mawi

    November 24, 2012 at 6:15 pm

    badan besar tp tetek bapak kecik..sekali tengok mcm ogre plak fasha ni..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top