February 22nd, 2012

Ini adalah entri membuang masa yang sememangnya tak ada faedah. Penat Abang Nara mencari info menarik yang boleh dikongsikan dengan anda semua, namun ternyata pencarian Abang Nara gagal. Untuk tidak menghampakan anda yang sedang bosan di pejabat, Abang Nara ingin berkongsi beberapa keping gambar Erin Malek yang kelihatan agak comel apabila membuat mimik muka kelakar.

erin malek

Cute macam Hagemaru kan? Lagi beberapa keping gambar wajah comel Erin Malek dengan membaca entri ini sepenuhnya. Terima kasih kepada seorang pembaca yang sudi menghantar email untuk berkongsi gambar-gambar ini.

P.S: Inilah lelaki tertinggi di dunia.

erin malek
2
erin malek

erin malek

erin malek

erin malek


111 responses to “(6 GAMBAR)Erin Malek Membuat Mimik Muka Kelakar”

  1. Anonymous says:

    erkk!!?
    x klaka pn. muka cm nk thn kentut jer

  2. hamba allah says:

    Mcm2 la korang..

  3. sha says:

    pelik la citarasa ‘comel’ abg nara ni…

  4. moshi moshi says:

    Semenjak dia tindik lidah and bertatoo,terus tk minat pd budak ni.crita dia pun aku tk tgk.

Loading...