Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(6 GAMBAR)Erin Malek Membuat Mimik Muka Kelakar

Ini adalah entri membuang masa yang sememangnya tak ada faedah. Penat Abang Nara mencari info menarik yang boleh dikongsikan dengan anda semua, namun ternyata pencarian Abang Nara gagal. Untuk tidak menghampakan anda yang sedang bosan di pejabat, Abang Nara ingin berkongsi beberapa keping gambar Erin Malek yang kelihatan agak comel apabila membuat mimik muka kelakar.

erin malek

Advertisement

Cute macam Hagemaru kan? Lagi beberapa keping gambar wajah comel Erin Malek dengan membaca entri ini sepenuhnya. Terima kasih kepada seorang pembaca yang sudi menghantar email untuk berkongsi gambar-gambar ini.

P.S: Inilah lelaki tertinggi di dunia.

erin malek
2
erin malek

erin malek

erin malek

erin malek

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

111 Comments

  1. Anonymous

    February 29, 2012 at 11:15 am

    erkk!!?
    x klaka pn. muka cm nk thn kentut jer

  2. hamba allah

    February 27, 2012 at 11:40 am

    Mcm2 la korang..

  3. sha

    February 23, 2012 at 11:50 pm

    pelik la citarasa ‘comel’ abg nara ni…

  4. moshi moshi

    February 23, 2012 at 6:11 pm

    Semenjak dia tindik lidah and bertatoo,terus tk minat pd budak ni.crita dia pun aku tk tgk.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top