August 7th, 2012

Masih tidak diketahui sama ada lelaki di dalam gambar di bawah ini adalah kekasih Erin Malek atau sekadar teman tapi mesra. Dikenali dengan nama Walid, lelaki ini sering tampil di dalam gambar-gambar yang diupload oleh Erin Malek di dalam Instagramnya. Nampak gaya memang sedang hangat bercinta.

gambar kekasih erin malek

Beruntunglah lelaki ini sekiranya benar dia adalah pakwe Erin Malek. Awek cute mute kot. Erin Malek pun nampaknya pandai memilih pakwe. Nampak kacak bergaya juga si Walid ini. 5 lagi gambar Erin Malek dan Walid dengan membaca entri ini sepenuhnya.

gambar kekasih erin malek

gambar kekasih erin malek

gambar kekasih erin malek

gambar kekasih erin malek

gambar kekasih erin malek


89 responses to “(6 GAMBAR)Adakah Ini Kekasih Erin Malek?”

  1. hamba Allah says:

    untung la lelaki tu sebab dapat tengok aurat erin malek. brubahlah wahai budak hingusan. dunia dah x lama dah.

  2. Kirana says:

    Eh ternampak comments Cik Neelofa…betul ke dia yang cakap camtu? kalo yer…ermm jahat jugak mulut Neelofa ek…

    Neelofa Mohd Nor says:
    August 7, 2012 at 3:45 pm

    Nenek aku nama esah, ada aku kesah?
    awek biasa2 je..pakwe ensem lah sikit2
    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 67 Thumb down 20

  3. Min Malik says:

    “Beruntunglah lelaki ini sekiranya benar dia adalah pakwe Erin Malek.” ayat tak boleh blah..beruntung tu kalau dapat awek yg cun, pandai tutup aurat ,perangai molek .

  4. Baby says:

    FASHA SANDHA JUNIOR.

Loading...