Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(6 GAMBAR)Adakah Ini Kekasih Erin Malek?

Masih tidak diketahui sama ada lelaki di dalam gambar di bawah ini adalah kekasih Erin Malek atau sekadar teman tapi mesra. Dikenali dengan nama Walid, lelaki ini sering tampil di dalam gambar-gambar yang diupload oleh Erin Malek di dalam Instagramnya. Nampak gaya memang sedang hangat bercinta.

gambar kekasih erin malek

Advertisement

Beruntunglah lelaki ini sekiranya benar dia adalah pakwe Erin Malek. Awek cute mute kot. Erin Malek pun nampaknya pandai memilih pakwe. Nampak kacak bergaya juga si Walid ini. 5 lagi gambar Erin Malek dan Walid dengan membaca entri ini sepenuhnya.

gambar kekasih erin malek

gambar kekasih erin malek

gambar kekasih erin malek

gambar kekasih erin malek

gambar kekasih erin malek

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

89 Comments

  1. hamba Allah

    October 13, 2012 at 7:36 pm

    untung la lelaki tu sebab dapat tengok aurat erin malek. brubahlah wahai budak hingusan. dunia dah x lama dah.

  2. Kirana

    August 10, 2012 at 12:07 pm

    Eh ternampak comments Cik Neelofa…betul ke dia yang cakap camtu? kalo yer…ermm jahat jugak mulut Neelofa ek…

    Neelofa Mohd Nor says:
    August 7, 2012 at 3:45 pm

    Nenek aku nama esah, ada aku kesah?
    awek biasa2 je..pakwe ensem lah sikit2
    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 67 Thumb down 20

  3. Min Malik

    August 8, 2012 at 4:50 pm

    “Beruntunglah lelaki ini sekiranya benar dia adalah pakwe Erin Malek.” ayat tak boleh blah..beruntung tu kalau dapat awek yg cun, pandai tutup aurat ,perangai molek .

  4. Baby

    August 8, 2012 at 11:00 am

    FASHA SANDHA JUNIOR.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top