Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(6 FOTO) Zizie Ezette Mengerjakan Ibadah Umrah Bersama Suami

Bulan Ramadhan sudah hampir melabuhkan tirainya dan pada 10 malam terakhir Ramadhan ramai yang sibuk mengejar malam Lailatul Qadar. Ada juga diantara mereka yang mengambil kesempatan di bulan mulia ini untuk mengerjakan ibadah umrah sambil menikmati pengalaman menyambut bulan puasa di Mekah.

Baru-baru ini Zizie Ezette telah memuat naik foto beliau bertudung litup ketika berada di tanah suci Mekah.  Namun, beliau tidak keseorangan tetapi ditemani oleh suaminya, Bung Mokhtar Radin disana.

Advertisement

Sebelum berangkat seperti biasa Zizie Izette menerusi laman social Instagram miliknya ada meminta maaf kepada semua orang dan mendoakan supaya Umrahnya berjalan dengan lancar.

Alhamdulillah, buat pertama kali saya di jemput untuk menjadi tetamu Allah dlm bulan baik dan mulia ini.

Dgn rendah hati, saya ingin memohon maaf andai kata ada perkataan atau perbuatan yg mengguris hati. In sha allah, saya tidak akan lupa juga untuk berdoa untuk anda semua. Amin amin ya rabbal alamin.?? #blessed #terimakasihallah #mecca #tanahsucimekah.

InshaAllah, amal ibadah Zizie Ezette dan suami akan berjalan lancar disana dan semoga kembali pulang ke tanah air dengan selamat.

Advertisement

Beberapa lagi foto Zizie Ezette mengerjakan umrah dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

maleena

P.S: Yeah!!! Sale sampai licin daripada www.maleena.my ini memang terbaik!!! Harga serendah RM100. Design semua superb dan marvelous. Yang penting beli sebelum 10 Julai untuk pastikan dress Maleena ini sampai di tangan anda sebelum hari raya. Jangan lupa ikuti Instagram @maleenaofficial untuk tengok lebih banyak koleksi raya Maleena. 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top