Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(6 FOTO) Sambut Ulang Tahun Kelahiran Ke 50, Maria Farida Tetap Cun Macam Anak Dara

Semalam, aktres Datin Seri Maria Farida menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke 50 dalam sebuah majlis yang cukup meriah dihadiri suami tercinta, anak-anak serta teman rapatnya.

Advertisement

Maria sangat gembira dan meluahkan rasa syukur tidak terhingga kepada semua orang yang sudi meraikan hari istimewanya itu.

Namun, apa yang menarik perhatian netizen ialah wajah dan bentuk tubuh Maria masih kekal cantik dan anggun persis anak dara. Muda jelita.

Tidak percaya? Jom kita layan beberapa lagi foto Maria sekitar sambutan ulang tahun kelahirannya yang ke 50 dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit Foto : budak.tadika

Advertisement

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

63 Comments

  1. axz

    April 1, 2019 at 9:58 am

    dia x penah beranak. sbb tu badan dia maintain… lagi satu, duit banyak… mcm2 treatment boleh buat untuk kekalkan kecantikan…. no money no talk laaa

    • Anonymous

      April 1, 2019 at 10:36 am

      ada 1..lelaki..

  2. ArtisMalaysiaSampahBelaka

    April 1, 2019 at 7:46 am

    nak menopos pun pakai ketat camtu
    insaflah nenek
    -FATsula haters-

  3. Xoxo

    March 31, 2019 at 11:15 am

    Datin Sri? Bukan kah her husband x wife kata husband x de title…ermm…

  4. Kila

    March 31, 2019 at 8:00 am

    Kebanyakkn org skrg umur 50an -60an tak nmpk tua sgt mungkin sb faktor makanan n pemikiran. Nilh contoh mcm Maria Faridah tapi dia ni kalau pakai yg molek sikit lg nmk ayu. Aurat tutup sikit.

  5. custom rubber wristbands

    March 30, 2019 at 9:47 pm

    Thanks for every other magnificent post.
    The place else may just anybody get that type of information in such a perfect approach of
    writing? I have a presentation subsequent week, and I’m on the search for such info. https://www.bluetoothwristbands.com

Loading...
To Top