Written by Bella | August 19th, 2019

Jutaan tahniah diucapkan kepada pelakon utama drama Tuan Danial iaitu Intan Najuwa yang telah pun selamat mengikat tali pertunangan dengan jejaka pilihan hatinya pada Ahad lalu.

intan najuwa

Jarak perbezaan usia 16 tahun tidak menghalang pelakon wanita berusia 22 tahun itu bertunang dengan jejaka berusia 38 tahun yang merupakan seorang usahawan yang berasal dari Kedah.

Bagai pinang dibelah dua, Intan Najuwa dan tunangnya  kelihatan sama cantik sama padan mengenakan busana berwarna ungu.

intan najuwa bertunang

Semoga dengan pertunangan ini hubungan mereka berdua akan dipermudahkan ke jenjang pelamin.

Beberapa foto sekitar majlis pertunangan Intan Najuwa yang meriah dengan membaca entri ini sepenuhnya.

intan najuwa bertunangintan najuwaintan najuwa tunangintan najuwa bertunang

Kredit Foto : Furweds

33 responses to (6 FOTO) Pelakon Intan Najuwa Selamat Bertunang Dengan Usahawan

  1. Rin says:

    Takpelah dapat yang lebih tua, yang penting baik, dan poket pon mesti tebal ye

  2. Anonymous says:

    siapa ni? tiba2 je kawin..

  3. Anonymous says:

    Kenal pun tidak… bye!

  4. Anonymous says:

    I dont know her!

  5. Hannah Delisha says:

    Oh come on girl! You still young!

  6. anonymous says:

    like father n doter ki ki ki ki

  7. Hajjah Nepolah Zouk says:

    Ruhainese take note …. Bila lelaki nak …dia terus bertunang n kawin …bukan dijadikan simpanan macam kamu …..

    • Anonymous says:

      Tulah diam2 tup2 terus amek jd isteri, means proper lah merisik bertunang then kawen. Xde lah tutup2 muka bf sbb takut kena caras tp x kawen2 asek kehulu kehilir suprise sane sini cincin da bg byk kali tp nan hado. Biarlah nak dpt laki gemuk ke tua ke kerepot ke janji x caras bf ke laki org or asek diusung ke sana kesini.

  8. OmakYaya says:

    alaaa… makcik dah tunang dengan orang lain… melepaslah pakcik (kekasih paksa rela)

  9. Amin says:

    So old like father and daughter looks like duda kaya. Anyway happy to Jannah and May Allah blessings you guys. Amin.

  10. Udahjodohkatenye says:

    Betul ker 38 tu.. asal muka mcm 48.. mmmm…

    • Anonymousjugak says:

      Ella yg 51 lagi nampak muda 58 kot ahaks…kaya la agaknya takpe bagusla cepat kawin acting pun dah cam apa dah makeup 24 jam budak ni…mmg muka pun jenis mata wang.

  11. anonymous says:

    he must be faking his age,look so old and yet so uglyyyy WTF

  12. ikan says:

    yang penting kaya ye dak? kalau muka hensem tapi perangai biawak pun tak guna.

  13. LoveHurt says:

    Yang ini bagus kahwin terus…buang duit tunang mcm ni, kalah-kalah majlis kahwin.

  14. wud wud wudd says:

    macam anak bapak.

  15. minahkepochi says:

    bercinta dengan lelaki lain, kawen dengan lelaki lain, boifren dulu hensem ganteng huhuh mungkin sebab berduit kot….

  16. anak makcik bawang says:

    lah bertunang ke? mati-mati ingat kahwin

  17. nona says:

    lelaki ni kaki penipu… bisnesmen konon!! lelaki ni bisnes dia buat investment scam. Banyak duit org dia dh tipu.. harap tak lama lagi dia masuk lokap and cacat laa.

  18. unknown says:

    bertunang gini kalau kahwin cemana la gamaknya yer.. acting ko memang out.. budget lawa je ko nih.. keputusan yg ohsem.. muda, hensem but pocket 0 buat ape kn.. semoga tercapai hajat & cita-cita

  19. pelik aku says:

    fuyooo!!! bertunang ke?? tp gah mcm mjls kawin…gila ahh..ni sanding nanti paling2 pun 6x

  20. faraj says:

    Usahawan Keropok lekor pun , di gelar usahawan gk..!!! kikikiki

  21. Kristal Biru says:

    Ni majlis tunang ke kawen..??? so very the grand..

  22. tasteless says:

    muka bersegi..hidung kembang..dah la tua..ewww…x nk ank comel ke??

  23. anonymous says:

    oooii badigoll bini & anak berderet kat rumah kau lupa ke

  24. Gantek says:

    Assalamualaikum…..biar lah dengan mereka….mungkin Jodohnya dah sampai…tak perlu dok me ng at a dan mencaci…..inilah typical malay….doakan Yg baik2

  25. IMAN says:

    Muka takdelah hensem pun tapi sbb poket
    tebal nk dapat perempuan cantik hah petik jari je terus boleh dapat

  26. IMAN says:

    Tapi takpelah DH jodoh kn nk buat cm mna kn nk Komen buruk2 pun tk oleh kn

  27. Anonymous says:

    Ingatkan couple dgn Idris Khan…tapi nmpk serasi lh Intan najuwa dgn Idris Khan…?…syg juga Intan dh tunang dgn org lain…?

Tinggalkan Komen Anda Di Sini