Written by Bella | April 13th, 2016

Bercuti ke Iceland baru-baru ini, Nora Danish tidak melepaskan peluang untuk menjalani sesi fotograi bagi jenama tudungnya OWLbyND berlatarbelakangkan pemandangan yang cukup indah.

Untuk pengetahuan anda, beliau sempat untuk berkunjung ke tempat dimana penggambaran muzik video Gerua untuk filem Dilwale dijalankan.

Walaupun keadaan cukup sejuk disana, Nora Danish tetap tenang dan berjaya menghasilkan foto terbaik.

Jom kita lihat disebalik sesi fotografi OWLbyND di Iceland dengan membaca entri ini sepenuhnya.


41 responses to (6 FOTO) Nora Danish Jalani Sesi Fotografi OWLbyND Di Iceland

  1. nedim says:

    buat rekaan tudung. awak tu bila lagi nak bertudung. moga2 cepat2 la ye dapat hidayah nye. suka tengok you bertudung lagi :)

    0

    0
    • Anonymous says:

      asyik tudung tudung tudung…tak habis2.nyampah minah tudung senget sebelah ni..

      0

      0
      • Really??? says:

        Dah jadik Cik Ta…kehulu kehilir bawak photographer…. jual carpet atas bahulah… jual jamu gancang telur zain lah…. asal boleh jual….

        0

        0
        • Anonymous says:

          bosaaan la. kawin la cepat.

          0

          0
        • melati says:

          ni la betina bertopeng perempuan… jalang bertopeng tudung
          hahahahahaha……

          0

          0
        • Lol says:

          Yang lagi pelik tu che ta jual jamu goncang ke, putih ajaib ke, korang jugak yg tergedik gedik pi beli. Kilang dia proses benda benda tu kat mana eh? Lagi satu perfume2 yg berlambak retis retis sekarang jual ambik dari mana?

          0

          0
      • ANTI PENJILAT DEDAK says:

        MULUT NGAN LONGKANG SAME BAU NGAN MULUT PEREMPUAN NI……

        0

        0
  2. ria maria says:

    nora pakai nampak anggun. Doa kan untuk nya..Aameeen

    0

    0
  3. Hoping says:

    Dear Nora Danish, cantiknya awak bila berhijab. Your beauty is only for your husband. Although I’m a non-Muslim, I really the love the teachings of Islam. I ingat lagi my friends cakap “kecantikan seorang isteri hanya utk suami”. Alangkah bertuahnya lelaki itu bila awak betul2 menutup aurat. Trust me, you’ll be more beautiful than you are now when you cover your aurah. I don’t know if I have the right to say this as a non Muslim but semoga awak mendapat hidayah. Doakan utk saya juga ye. I’m still learning. So far, saya mmg rasa selesa bila pakai baju longgar, berlengan panjang, etc. Doakan saya mendapat restu drpd keluar saya utk menjadi saudari baru awak. :D

    0

    0
  4. Banyak makan sayur says:

    Nora tutup aurat ye… n kuat kan diri untuk berubah..cepat2 kawin

    0

    0
  5. Anonymous says:

    Dunia akhir zaman, gambar last sekali tu jilboobs ke? Ini lah yang dikatakan dunia akhir zaman bila gunakan, ‘jual’ agama utk kesenangan. Jual tudung tapi ke hulu ke hilir usung laki yang belum jadi suaminya lagi

    0

    0
  6. ketotkembang says:

    apa2 pon… idung tetep KEMBAAAAAANGGGGG! Jgn lupa photoshop gambar yg last tu. Muka pasar longgok myanmar… hehe.

    0

    0
  7. Mak Jemah Pemalu says:

    Suhanallah..cantiknya pemandangan.Aku suka sgt tgk gambar tmpat cantik macam ni..satu lagi Salay De [email protected] Salt..lautan garam.cantik betoi tempat tu..klulah ade rezeki dpt pegi..

    0

    0
  8. Mak Su says:

    Nikah dulu lps tu jual ler tudung bagai..

    0

    0
  9. anon says:

    sebok semak jek pegi tempat dilwale pigidahhhh. memang srk kajol yang cantikkan location tu. minah ni booo

    0

    0
  10. Anonymous says:

    Cantik sangat… nora cantik, pemandangan cantik, gambar cantik…

    0

    0
  11. Anonymous says:

    next???

    0

    0
  12. Kann says:

    Klu kwin kerana Allah,cbe nk pki tdung pn krana Allah,nescaya Allah mudah kn.

    0

    0
  13. Anonymous says:

    melayu bodoh…tak kemana pun.

    0

    0
  14. Cik Kiyah says:

    Kiyah suke nengok ND yang comel dan manja nie. Semoga suatu hari nanti ND terbuka hati untuk berhijab.

    0

    0
  15. dina says:

    alaaaaaaaaaaaaaaaaa…….lagi2 pompuan ni.
    citer dia semua sampahhhhhhhh…

    0

    0
  16. kentot says:

    budget Kajol ler tuh. perasan macam langit dengan bumi. tudung pun entah apa-apa tak best langsung. Cun lagi tudung naelofa.

    0

    0
  17. hahaha says:

    Fefeeling diilwale la tuu…hahaha

    0

    0
  18. sukati aku jer says:

    apesal artis sibuk sgt nak jual tudung? bila tudung x berapa nak lagu, create publisisti cakap org tu ciplak la,,, orang tu tiru la,, untung 50 juta la,,, wth la. artis korang dah kaya2 kan, bg can la ke orang biasa plk. dah la korang jual tudung mahal nak mapos. dah la kawan2 jangan lah berajakan artis mcm nd ni.. hipokrit sgt. apa artis jual, korang beli. sbb tu menjadi2 sgt. tp lain kalau artis jadi duta sesuatu tu biasa. bukan artis tu jual. dia cuma duta/jurucakap, yang menjualnya orang lain kan…

    0

    0
  19. Anonymous says:

    puiii budak sombong ni.. aku pantang artist berlagak sombong ni…. artist je.. bukan kerabat mana pun..

    0

    0
  20. bakalUsahawan says:

    ni barula cuti yg berhasil..seronok tgk org melayu di tmpt2 yg cantik, bekerja smbil cuci mata dgn anak..gud job nora, bagi inspirasi pada yg lain k

    0

    0
  21. ssssss says:

    Ya allah yang mengutuk ni mcm takde ugama. Kalau awak yang mengutuk dan mengeji ni masih muda bawak2 lah berternang dik. Jaga la tingkah laku percakapan awak, Sebab belum tentu lagi awak 100% masuk syurga lg mahu mengeji orang. Dan kalau anda da tua tapi masih berperangai begini bawak2 lah bertaubat sebab tak lama lagi mungkin akan mati. Apa lah yg nak kisah sangat pasal hal orang. Jaga lah hal sendiri..

    0

    0
  22. Anonymous says:

    Yg dok komen mcm klia sngat dlm ne lg la smpah tahap loji taik..p mampoih la semua..buat dosa ja tau cba kutip pahala sma nak bg dosa korang bekurang..mulut sekoq2 nauzubilah kubur takot nak tqima jasad korang..

    0

    0
    • Gina says:

      Super jazzed about getting that kno-ohww.

      0

      0
    • I’m quite pleased with the information in this one. TY!

      0

      0
    • It’s always a pleasure to hear from someone with expertise.

      0

      0
    • Cristiana, non si tratta esattamente di dinamiche maschili, bensì di dinamiche che possono crearsi in determinate circostanze.Al riguardo Fabrizio ti ha già fatto notare ciò:“… Però, a quel punto, essendo un maschio, potrebbe aver pensato ‘proviamoci comunque’ “.

      0

      0
    • You’ll find quite a lot of resources accessible on this. It might take months to review everything. you’ve brought it all together, so that it really is all available right here, in this web portal.

      0

      0
    • Istenem, a bejegyzéseidhez szabadságot kell kivenni, olyan hosszúak. :)Fura a címlap (most megnéztem), de nincs baj vele. Meglátjárok mennyivel jobban vagy nehezebben adja el magát az antológia, aztán lehet dönteni a következÅ‘kben arról, hogy ez járható út-e.Mert a vásárló kiszámíthatatlanul kiszámítható állatfajta :)

      0

      0
    • –can i ask you how you felt taking the mushrooms. i am really senstive to things and i am open to trying them but was curious how you felt taking a little each day (aside from them relieving your headache)

      0

      0
    • Involve teenagers in peeling potatoes. Our crowd includes AA members, and so we serve varieties of soda in lieu of wine; that doesn’t mean lovely wine glasses can’t be used. And take every offer of dish cleanup afterward! I also always rinse my pots and put them into the dishwasher, so I eat to the happy sound of one or more dishwashers working, so i don’t have to!

      0

      0
    • Lovely Andi. I feel contentment all around. As a mother who also has three sons who are now grown, I enjoy your blogs. Takes me down good old memory lane.

      0

      0
  23. I just wanted to type a brief comment to say thanks to you for all of the pleasant tactics you are placing on this site. My considerable internet search has now been recognized with extremely good points to go over with my companions. I would admit that we website visitors are truly fortunate to live in a perfect network with many special individuals with very beneficial opinions. I feel really lucky to have used your weblog and look forward to so many more brilliant minutes reading here. Thanks again for everything.

    0

    0