Written by AbangNara | December 16th, 2013

Terkesima, terkagum dan tidak berkelip mata Abang Nara melihat gambar-gambar sekitar majlis resepsi perkahwinan Rozita Che Wan dan Zain Saidin. Perhiasan yang digunakan untuk majlis ini memang sangat-sangat awesome. Secara jujur, perkataan pertama yang terkeluar daripada mulut Abang Nara ialah ketika melihatn gambar majlis resepsi pengantin baru ini ialah “wow, cun gila“.

gambar majlis resepsi rozita che wan

Pasangan mempelai ini memang kelihat sangat berseri-seri dan bahagia sangat-sangat di hari bahagia mereka. Abang Nara doakan agar kebahagiaan ini berkekalan sehingga ke hujung nyawa. Selamat melayari bahtera rumah tangga. Banyakkan bersabar. Kalau nak gaduh pun, gaduhlah secara manja-manja. Moga cepat dikurniakan cahaya mata.

gambar majlis resepsi rozita che wan

Lagi 50 keping gambar sekitar majlis resepsi Rozita Che Wan dan Zain Saidin dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook FotoCantikStudio, Instagram AnnasEaskey, Instagram CarlosNizam dan dunia Internet. Tahniah sekali lagi buat anda berdua!!!


gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan
gambar majlis resepsi rozita che wan

162 responses to (52 GAMBAR)Majlis Resepsi Rozita Che Wan & Zain Saidin

  1. nina says:

    kenapa macam ahli sihir je ek muka pengantin ppuan ni ek

  2. me says:

    serabut la wedding die. mahal je lebih.. hmm..membazir~

  3. aten says:

    saya sendiri hadiri wedding che ta..dye mmg vouge..korang hado?atleast dye bukan perampas mcm setern artis okay..aku suka kecantikan dye tu..cantik sgt..yg kutuk ni semua jeles sbb korg xcantik n hot mcm dye kn..

  4. QueenB says:

    jelesnya tengok dorang kawen.. pelamin cantek.. baju cantek.. dapat sponsor lagi.. huntongnya kawen dpt sponsor… teringin sgt dpt buat majlis mcm neh.. tp apakan daya kita neh org biasa² je che ta.. bkn retis mcm che ta.. betuah uoals.

  5. salmah Ahmad says:

    Semoga mereka berbahagia selamanya. Cantik sungguh mereka berdua. Che Ta adalah perempuan melayu tercantik abad ini. Tak taulah ada campuran apa. Cuma perkahwinan dan kebahgiaan itu terletak kepada bagaimana mereka melayarinya. Umur tidak penting dan bukan ukuran. Contoh Terbaik Nabi Muhammad S.A.W pun berkahwin dgn Siti Khadijah yg lebih tua dari baginda.

  6. Anonymous says:

    assalamualaikum, sume yg komen itu haruslah berhati2 mengeluarkn perkataan, jgn sampai menyinggung perasaan sesama manusia.Jgn mudah menghina seseorang tu, Cuba nilaikn diri kita sendiri, sudahkah kita sempurna dimata yg maha pencipta.Jgn kerana lidah kita semangkin menghampiri pintu neraka. Itukah yg kita mau wahai kalian sume.Setiap manusia Allah dah sediakan malaikat yg menulis segala amalan baik dn buruk.Taukah kita perasaan che ta yg dikatakan sesuka hati kalian.Kalau nak beri komen buruk, baik jgnlah diteruskan niat tu, Ditakuti anda akn mendapat dosa tak pasal2.kalau ingin komen yg baik hendaklah mendoakan kebahagian che ta dgn zain agar pasangan ini diberkati perkahwinan mereka hingga keakhir hayat.Bagi yg suka mengutuk dn menghina tu baik kalian bertaubatlah dan minta maaf pd tuan punya badan kerana kalau che ta tak ampunkan dosa kalian, Bagaimana nasib kalian dialam akhirat nanti kerana disana kalian dipertanggungjawabkn apa yg kalian kerjakn termasuklah perbuatan yg menghina dn mengutuk,Jgn memandang enteng perkara ini.Hidup kita bukannya menongkat langit ingat manusia pasti akan mati.Disana bagaimana nasib kita ditentukan berapa banyak amalan yg kita bawa.Oleh itu beringatlah wahai kalian buatlah baik sesama insan, Jgn berdengki, khianat dan berdendam.akhir sekali diucapkan sekalung tahniah kpd che ta dn zain diatas perkahwinan mereka yg sah ini.Semoga kita sume dirahmati kehidupan baik didunia dn diakhirat…Renung-renungkanlah kata2 nasihat ini.Ikhlas drp hamba Allah…

  7. hoho says:

    Untung la zain. sedapnye :D nyum nyum

  8. nikki says:

    – memandang hina terhadap semua org
    – selalu cari keaiban org dan sebarkannya
    – suka mengumpat dan buka aib orang
    – lidah tajam / tidak jaga hati org
    – suka sakitkan hati org dengan sindiran
    – selalu cari salah org
    – bersangka buruk
    – membesarkan hal yg remeh
    – suka bergosip dan tabur fitnah

    # senarai kat atas tuh adalah untuk korang2 yg komen negatif ni.. kalau ada salah satu list tu kat diri korang, eh!! bukan KALAU. mmg DAH WUJUD pun dlm diri korang!! haaa, tuh maksudnya hati korang dh kotor. haishhh. (versi kurang ajar)

    # korang semua jgn cepat sgt buat spekulasi. kalau nak tego, cuba tego elok2. kalau korang maki2 pon, bkn dia baca semua ni. setiap kali kalau terdetik dalam ati korang yang mana2 si polan dah buat kesalahan, cuba bg komen yg membina. jgn nk TEMBAK saja. matang sikit. kalau org cakap mcm tu kt korang, x bengang? huhu. sadis betol la. (versi “kurang” kurang ajar)

  9. molamolimolu says:

    jangan mmbzir sgt duit tu..baik derma kat anak2 yatim, lg bagus!!da la tua nk mampus bajet muda plak tuu..hakkktuiihhhh

  10. molamolimolu says:

    jangn mmbazir sgt duit tu! baik pegi derma kat anak2 yatim,lg bgosss!! da la tua nk mmposs, bajett muda plak tuu!hakktuuuiihhh

  11. vivy says:

    Seram sejuk tgk mukanya che ta. Adoi boleh x tdo mlm. Tp si mr. middleton tu boleh tatap plak. Pandangan Ngaum. Kalau betul bertaubatlah eh sebelum terlambat. Nak mati susah taw nanti :) :) :)