Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(5 GAMBAR)Terbaru Leia Rose, Anak Perempuan Marion Caunter Dan Suami

Sementara menantikan gambar anak perempuan Mawi dan Ekin, apa kata kita layan gambar-gambar Leia Rose yang terbaru, anak kepada pasangan Marion Caunter dan SM Nasaruddin. Kami dengar cerita tempat Marion Caunter sebagai pengacara E! News Asia sedang digantikan oleh pelakon jelita, Maya Karin.

Bagaimana pun, melalui Twitternya, Marion memberitahu yang dia akan kembali bekerja minggu hadapan apabila cuti bersalinnya habis. Lagi 4 gambar Leia Rose dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Twitter Marion Caunter.

Advertisement





PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

86 Comments

  1. cik bulat

    February 29, 2012 at 10:28 am

    pas ni tunggu anak lisa ngn yusry lah
    nk tgk comel ke x..leh korang komen kann!! haha

  2. Zaira

    February 29, 2012 at 10:23 am

    Comel sangat anak Marion..Marion pun masih maintain lawa..kepada korang yang tak habis-habis nak mengutuk orang tu, tobat-tobat lah yer,,tak baik nak aibkan orang lain..cermin diri tu dulu..

  3. Miss tak Perfect

    February 29, 2012 at 8:08 am

    Mak ai…. Badan masih kekal slim dan lawa… Makin ada curve… Jelesnya…..

    Ooo, btw yg dok asek kutuk2 anak Marion and Ns, jgn pandai dok asek nak kutuk ja.. Diri sendiri/anak sendiri tuh perfect ke? Yang penting, aku trasa nak gigit2 anak dia….. Comeii! Trasa cm nak ada baby lagik nie…

  4. Miss tak Perfect

    February 29, 2012 at 7:58 am

    Comel ke, x comel ke, yang penting harta dia comel!!!

  5. siti sibot sehat

    February 29, 2012 at 12:30 am

    nak geget pipi die..geramnyeeeee..!!!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top