(5 GAMBAR)Poster Abang Bomba Sado Jadi Perhatian Di China

Trending

(5 GAMBAR)Poster Abang Bomba Sado Jadi Perhatian Di China

Kerjaya sebagai ahli bomba sememangnya sangat mencabar. Ahli bomba dipanggil bukan saja untuk memadamkan kebakaran, malah membantu apabila berlaku kemalangan dan juga bila ada kucing yang terperangkap di atas dahan pokok.

Balai bomba di Mianyang, Sichuan, China baru-baru ini telah mengeluarkan siri poster yang menampilkan lima orang anggota bomba menggunakan kapak, gergaji, dan hos air. Diselaputi api yang membakar, ia juga menampilkan badan sado anggota bomba.

Advertisement

firemen-05
Khabarnya, siri poster ini diterima dengan baik terutamanya di kalangan wanita. Tidak mengejutkan bukan? Siri poster ini dihasilkan dalam masa seminggu untuk meningkatkan kesedaran orang ramai tentang tugas anggota bomba yang sangat mencabar (dan mungkin juga untuk beritahu kita yang abang bomba juga hot).

Lagi empat gambar poster abang bomba sado dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Posted by Malaysia International MASK Festival 2015 on Monday, 13 July 2015

firemen-01 firemen-02 firemen-03 firemen-04

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.