Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(5 GAMBAR)Neelofa Anggun Dalam Persalinan Perkahwinan

Jangan salah anggap pula. Gambar-gambar ini ialah dari sebuah sesi fotografi Neelofa untuk sebuah majalah di Singapura. Bolehlah dikatakan kencang juga peluang-peluang kerja untuk Neelofa sejak dia memenangi Dewi Remaja 2010 dan menyertai dunia seni. Tawaran berlakon yang tidak putus, tawaran modeling, menjadi duta produk-produk dan wajah Lofa juga kerap muncul di dada akhbar dan majalah, malah di laman maya.


Photobucket
Bagi kami ini ialah satu sikap terpuji Neelofa. Beliau sangat rajin bekerja dan dalam masa yang sama beliau menjadi pengacara Nona, pengacara Anugerah Skrin 2012 dan juga masih menuntut dan mengambil ijazah berganda di sebuah kolej swasta. Hasil dari kerajinan Neloofa ini, sudah tentu membuahkan pendapatan yang lumayan untuk beliau yang juga mempunyai produk minuman kesihatan sendiri. Orang kata masa muda inilah nak pulun mencari rezeki, kan? Sekurang-kurangnya Neelofa mampu untuk membeli barang-barang mahal dengan wang hasil kerja keras sendiri, gitteww. Lagi 4 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Facebook We Love Neelofa.

Advertisement


Photobucket
Photobucket

Photobucket

Photobucket

 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

136 Comments

  1. ade aku kisah??

    October 25, 2012 at 12:29 pm

    kipas payah mati neklopak ni diupah neelopak sbenarnye…tu yg duk bekap tuu…puiiiihh

    • Kipas Payah Mati Neelofa

      October 25, 2012 at 12:35 pm

      ade aku kisah dgn fitnah ko?

  2. kipas lipas

    October 24, 2012 at 4:25 pm

    sah! kipas payah mati neelofa ni adalah adik beradik, kaum kerabat lofa la nih! kalu tak pun.. beliau mungkin seorang psycho’!!
    taksub sangat dengan minah kelate’ nih.
    entah apa2! !

  3. Anonymous

    October 24, 2012 at 10:05 am

    nara, sy cadangkan awk tulis blog pasal kipas payah mati neelofa ni… haish…

    • Kipas Payah Mati Neelofa

      October 24, 2012 at 10:17 am

      hahahaha..

    • ujang

      October 24, 2012 at 10:30 am

      hmmm…kalau ko tau yang anti neelopak uw x matang,awat nya yang hang layan dan reply semua komen-komen dowang….?skg nie awak la yang x matang kipas payah mati…pangai cam budak2….orang bagi nasihat pon hang nak lawan balik…mmg degil na hang ni….
      lps nie,msti nara tulis blog pasai hang ja….btol kata anon tu…

    • Kipas Payah Mati Neelofa

      October 24, 2012 at 12:04 pm

      uw tu apa? ko ni mesti nabila tayang perut kn ujang? ayat sama jer.. kesian ko.. dari nick nabila tayang perut sampai ke nick ujang tetap x matang seperti biasa.. aku reply bkn minta tlg ko pun.. ko tak susah pun.. so, ada aku kisah org yg tak matang mcm ko ni? uw? uw? uw?

Loading...
To Top