Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(5 GAMBAR)Bakal Tunaikan Haji, Rossa Anggun Berhijab

Penyanyi Indonesia, Rossa, yang terkenal di negara ini, akan menunaikan ibadah haji dalam waktu terdekat. Dalam satu majlis membaca Quran di Jakarta Selatan beberapa hari lepas, Rossa dilihat telah mengenakan hijab.

Photobucket
Photobucket

Advertisement


12 Oktober ini ialah tarikh Rossa menunaikan haji. Menurut Rossa dia akan cuba untuk berpakaian lebih tertutup selepas menunaikan haji dan memang sudah lama menyimpan hasrat untuk menunaikan ibadah ini. Semoga segala urusan Rossa dipermudahkan. Lagi tiga gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar, detikFoto.


Photobucket
Photobucket

Photobucket

 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

52 Comments

  1. Malon

    October 14, 2012 at 3:31 pm

    Artis malaysia walaupun pakai makeup tebal 10 cm tetap saja mukanya hancur apalagi kalau tak bermakeup? Macam beruk

  2. Anonymous

    October 12, 2012 at 9:23 am

    Alhamdulillah dapat juga jejak kaki kat Mekah. Jgn pertikaikan hasil nyanyian dia ke Mekah. Yg penting dia berjaya tunaikan rukun ke5 sblm waktu tua dia. Hidayah Allah boleh dpt bila2. Ntah2 dia lebih ‘baik’ dr kita yg entah bila nak ke sana..

  3. caca88

    October 11, 2012 at 4:42 pm

    klaka la komen2 kt cini..hahahaha
    pepn doakan yg tbaek..aminn..

  4. ct10th

    October 11, 2012 at 10:38 am

    Ha..kalau nak lawa tanpa mekap kenala jaga dari dalaman, makan makanan seimbang, jgn makan makanan berlemak, ambil supplement secukupnya.
    tapi aku tgk ok pe rossa tak mekap tebal2..lg nampak muda

    madoct10.blospot.com

    • minah

      October 21, 2012 at 5:47 am

      muda?
      muka pure indon gila sepera je aku tgk
      hodoh la dia ni x mekap,mcm babun!!

Loading...
To Top