May 3rd, 2012

Sebelum ini ramai yang ternganga mulut mengkagumi kecantikan dan keunikan gambar pra perkahwinan Awal dah Scha yang telah Abang Nara kongsikan. Kini ada 5 lagi gambar terbaru mereka yang pasti membuatkan anda lebih teruja. Untuk makluman, Awal dan Scha akan bergelar suami isteri pada hari Jumaat ini. Pasti mereka sedang berdebar-debar tak ingat dunia punya.

prewed scha awal

Jutaan tahniah kepada Saiful Nang kerana berjaya membawakan kelainan untuk gambar-gambar pra perkahwinan Awal dan Scha ini. 4 keping gambar lagi dengan membaca entri ini sepenuhnya.

prewed scha awal

prewed scha awal

prewed scha awal

prewed scha awal


115 responses to “(5 GAMBAR)Pra Perkahwinan Awal Ashaari Dan Scha”

  1. rura says:

    schawal = syawal ? plis no !

  2. rura says:

    reban ayam blkg umah aku pun seswai jugak utk photoshoot…naper tak datang ? Kan kah unique jugak ?

  3. daman says:

    perghh..gambar paling top tu..ingatkan prince william dgn princess kate..rupanya schawal..muahahaha

  4. aleeya come says:

    haxhaxhaxhax. . . .comey sgt 2 org nie…patutnyer kawin bulan Syawal jer..kan??

  5. mizz says:

    kredit for photgrapher and the team…konsep yg sgt menarik…skgni berlumba2 photographer menghasilkan gambar pra wedding and this is one of the best yg aku penah tgk…kreatif…

Loading...