Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(5 GAMBAR)Pra Perkahwinan Awal Ashaari Dan Scha

Sebelum ini ramai yang ternganga mulut mengkagumi kecantikan dan keunikan gambar pra perkahwinan Awal dah Scha yang telah Abang Nara kongsikan. Kini ada 5 lagi gambar terbaru mereka yang pasti membuatkan anda lebih teruja. Untuk makluman, Awal dan Scha akan bergelar suami isteri pada hari Jumaat ini. Pasti mereka sedang berdebar-debar tak ingat dunia punya.

prewed scha awal

Advertisement

Jutaan tahniah kepada Saiful Nang kerana berjaya membawakan kelainan untuk gambar-gambar pra perkahwinan Awal dan Scha ini. 4 keping gambar lagi dengan membaca entri ini sepenuhnya.

prewed scha awal

prewed scha awal

Advertisement

prewed scha awal

prewed scha awal

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

115 Comments

  1. rura

    May 10, 2012 at 6:30 pm

    schawal = syawal ? plis no !

  2. rura

    May 10, 2012 at 6:28 pm

    reban ayam blkg umah aku pun seswai jugak utk photoshoot…naper tak datang ? Kan kah unique jugak ?

  3. daman

    May 6, 2012 at 10:56 pm

    perghh..gambar paling top tu..ingatkan prince william dgn princess kate..rupanya schawal..muahahaha

    • Anonymous

      May 10, 2012 at 6:31 pm

      top ker ?

  4. aleeya come

    May 5, 2012 at 1:58 pm

    haxhaxhaxhax. . . .comey sgt 2 org nie…patutnyer kawin bulan Syawal jer..kan??

  5. mizz

    May 4, 2012 at 9:22 am

    kredit for photgrapher and the team…konsep yg sgt menarik…skgni berlumba2 photographer menghasilkan gambar pra wedding and this is one of the best yg aku penah tgk…kreatif…

Loading...
To Top