(5 GAMBAR)Nur Fazura Di Shout Awards 2012

Hiburan

(5 GAMBAR)Nur Fazura Di Shout Awards 2012

Nasib baik Abang Nara terbaca komen seorang pembaca BeautifulNara yang menyatakan Fazura turut hadir ke Shout Awards 2012. Dengan pantas Abang Nara terus mencari gambar-gambar yang telah dikongsikan oleh tuan punya badan menerusi Instagram. Memang Fazura sangat-sangat dazzling di malam itu.

fazura shout awards

Advertisement

Baru-baru ini juga Fazura telah menghadiri satu program yang diberi nama “Bahagia & Membahagiakan”. Kehadiran Fazura di program tersebut dengan bertudung dan berjubah ternyata menarik perhatian ramai. Adakah Fazura sedang mempersiapkan diri untuk menempuh alam perkahwinan?

fazura shout awards

4 lagi gambar Nur Fazura di Shout Awards 2012 dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Mesej untuk semua pengguna telefon bimbit.

Advertisement

fazura shout awards
fazura shout awards
fazura shout awards
fazura shout awards

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

78 Comments

  1. Anonymous

    November 29, 2012 at 11:01 am

    nara delete la komen y mcm xda akal 2…menyemak..sengkang2,,,gila apa?

  2. maibiskut

    November 29, 2012 at 8:36 am

    lagi cantik tanpa make up….. teringin pulak nak beli tudung mcm fazura…

  3. nurse tg rambutan

    November 29, 2012 at 1:27 am

    pelik aku si nara ni bila komen yg ada ayat lengkap ada yg ko x publish
    komen merepek meroyan mcm si anon buat tu ko publish plak buat menyemak

    nasihat utk ANON sila dptkan rawatan di hospital tg rambutan tq

  4. Lagubestbest

    November 29, 2012 at 12:25 am

    Berapa ye tinggi fazura? Agaknya kalo sy dok sblh fazura jd macam perempuan baju oren tu.. tp yg sdihnya sy lelaki. ‘Gelak’.

    • ko dah kenapa?

      November 29, 2012 at 1:17 am

      ko dah kenapa anon? yg dok komen dash banyak2 tu watpe? macam @#$%^&* ko ni.. susah giler aku nak skrol n bace komen2. kalau ko x suke si faz ni skali pon, ko tak payah la buat taik kt cni.

      abg nara, plez remove komen si anon @#$%^& ni!!

  5. what the?

    November 28, 2012 at 11:32 pm

    Kalau kenduri doa selamat hari jadi dia, apa salahnya buat kat masjid? Bkn party pun. Dia belanja fans dia makan, lepas maghrib n isyak bjemaah. Kenduri tu pun bkn dlm kawasan sembahyang, kat tingkat bawah, bentang tikar semua, duduk lantai beramai2. Tu je. Klau org yg selalu buat tahlil, doa selamat, insyaAllah tau yg kenduri doa selamat BOLEH buat kat masjid. Itu pun nak jadi isu.

    • pizza

      November 29, 2012 at 6:30 pm

      Kira dah bagus tu. Ada kesedaran yang menjurus kearah Islam. Drpd buat pole dance kt kelab maksiat! Semoga dihadirkan hidayah buat Fazura.

    • fazura ungka

      November 30, 2012 at 5:39 am

      kah kah kah. ada kesedaran ke. baru je semalam fazura gundik tinggalkan uk komen memberukkan orang kat instagram umie aida. dasar hipokrit tunjuk alim kat twitter, padahal fazura yg sebenar mcm ungka.

Loading...