November 28th, 2012

Nasib baik Abang Nara terbaca komen seorang pembaca BeautifulNara yang menyatakan Fazura turut hadir ke Shout Awards 2012. Dengan pantas Abang Nara terus mencari gambar-gambar yang telah dikongsikan oleh tuan punya badan menerusi Instagram. Memang Fazura sangat-sangat dazzling di malam itu.

fazura shout awards

Baru-baru ini juga Fazura telah menghadiri satu program yang diberi nama “Bahagia & Membahagiakan”. Kehadiran Fazura di program tersebut dengan bertudung dan berjubah ternyata menarik perhatian ramai. Adakah Fazura sedang mempersiapkan diri untuk menempuh alam perkahwinan?

fazura shout awards

4 lagi gambar Nur Fazura di Shout Awards 2012 dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Mesej untuk semua pengguna telefon bimbit.

fazura shout awards
fazura shout awards
fazura shout awards
fazura shout awards


78 responses to “(5 GAMBAR)Nur Fazura Di Shout Awards 2012”

  1. Anonymous says:

    nara delete la komen y mcm xda akal 2…menyemak..sengkang2,,,gila apa?

  2. maibiskut says:

    lagi cantik tanpa make up….. teringin pulak nak beli tudung mcm fazura…

  3. pelik aku si nara ni bila komen yg ada ayat lengkap ada yg ko x publish
    komen merepek meroyan mcm si anon buat tu ko publish plak buat menyemak

    nasihat utk ANON sila dptkan rawatan di hospital tg rambutan tq

  4. Lagubestbest says:

    Berapa ye tinggi fazura? Agaknya kalo sy dok sblh fazura jd macam perempuan baju oren tu.. tp yg sdihnya sy lelaki. ‘Gelak’.

    • ko dah kenapa? says:

      ko dah kenapa anon? yg dok komen dash banyak2 tu watpe? macam @#$%^&* ko ni.. susah giler aku nak skrol n bace komen2. kalau ko x suke si faz ni skali pon, ko tak payah la buat taik kt cni.

      abg nara, plez remove komen si anon @#$%^& ni!!

  5. what the? says:

    Kalau kenduri doa selamat hari jadi dia, apa salahnya buat kat masjid? Bkn party pun. Dia belanja fans dia makan, lepas maghrib n isyak bjemaah. Kenduri tu pun bkn dlm kawasan sembahyang, kat tingkat bawah, bentang tikar semua, duduk lantai beramai2. Tu je. Klau org yg selalu buat tahlil, doa selamat, insyaAllah tau yg kenduri doa selamat BOLEH buat kat masjid. Itu pun nak jadi isu.

    • pizza says:

      Kira dah bagus tu. Ada kesedaran yang menjurus kearah Islam. Drpd buat pole dance kt kelab maksiat! Semoga dihadirkan hidayah buat Fazura.

    • fazura ungka says:

      kah kah kah. ada kesedaran ke. baru je semalam fazura gundik tinggalkan uk komen memberukkan orang kat instagram umie aida. dasar hipokrit tunjuk alim kat twitter, padahal fazura yg sebenar mcm ungka.

Loading...