November 28th, 2012

Nasib baik Abang Nara terbaca komen seorang pembaca BeautifulNara yang menyatakan Fazura turut hadir ke Shout Awards 2012. Dengan pantas Abang Nara terus mencari gambar-gambar yang telah dikongsikan oleh tuan punya badan menerusi Instagram. Memang Fazura sangat-sangat dazzling di malam itu.

fazura shout awards

Baru-baru ini juga Fazura telah menghadiri satu program yang diberi nama “Bahagia & Membahagiakan”. Kehadiran Fazura di program tersebut dengan bertudung dan berjubah ternyata menarik perhatian ramai. Adakah Fazura sedang mempersiapkan diri untuk menempuh alam perkahwinan?

fazura shout awards

4 lagi gambar Nur Fazura di Shout Awards 2012 dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Mesej untuk semua pengguna telefon bimbit.

fazura shout awards
fazura shout awards
fazura shout awards
fazura shout awards


78 responses to “(5 GAMBAR)Nur Fazura Di Shout Awards 2012”

  1. rara says:

    wilma mohammad boleh berubah kenapa tidak beliau. Jangan pelik uols. Insyalallah.

  2. luve fazura says:

    fazura cantik!!!!
    yg artis lain baju x cukup kain je!! tah pe2!!
    shout awards ni.. dah mcm ape je,….

  3. aku says:

    bagusnye kalau trus b’tudung labuh cm 2…xde la nk bukak sane sini…tnjuk kt bkn muhrim…haram…Masyaallah

  4. cik gayah says:

    the best part is, dia tak pakai dah baju ketat2.
    salah satu cara dia nak berhijrah.

Loading...