Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(5 GAMBAR)Majlis Resepsi Perkahwinan Ustaz Don Dan Husna

Setelah melihat gambar-gambar majlis pernikahan Ustaz Don dan Husna yang penuh meriah dalam kesederhanaan, pasti ramai yang tidak sabar untuk melihat pasangan pengantin baru ini di majlis resepsi mereka. Mengikut apa yang Abang Nara baca di suratkhabar hari ini, lebih 3,000 tetamu hadir di majlis yang telah berlangsung di Pulau Pinang ini. Memang meriah habis kan?

gambar resepsi perkahwinan ustaz don

Advertisement

Renung-renung manja nampaknya Ustaz Don dan Husna. Hehehe. Lagi 4 keping gambar majlis resepsi perkahwinan Ustaz Don dan Husna dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhnya kepada ArtmospherePhotography yang merupakan jurugambar rasmi untuk majlis ini.

gambar resepsi perkahwinan ustaz don
gambar resepsi perkahwinan ustaz don
gambar resepsi perkahwinan ustaz don
gambar resepsi perkahwinan ustaz don

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

23 Comments

  1. chombi

    August 27, 2012 at 9:46 am

    comey sgt pengantin pompuan..
    berseri & sopan..alhamdulillah..

  2. wAwA

    August 27, 2012 at 9:30 am

    ustaz don kena kasik berisi sket kot. kurus sangat…

  3. sofea

    August 27, 2012 at 9:10 am

    Alhamdulillah..BN sofea tumpang share k..

  4. nyah bus stop

    August 27, 2012 at 12:05 am

    biase je
    seram pun ada bila nengok ust don senyum

    • nia

      August 27, 2012 at 1:22 am

      seram2 ustaz don pon lg tinggi ilmu agama die dari tukang komen ni….nm pun ‘nyah bus stop’..komen awak nmpk sgt la cetek n x berilmu…btw..selamat pengantin baru ustaz don…

    • Strex

      August 27, 2012 at 9:04 am

      Ooo mksudnye kalau org tu jahil je baru kite boleh ckp senyuman dia menyeramkan? Baru aku tau..ckp senyuman menyeramkan pun dah jadi cetek n x berilmu….sah2 ini peminat fanatik ustaz don

    • nia

      August 27, 2012 at 12:49 pm

      ada saya mention kat komen sy ke org jahil boleh kata senyuman menyeramkan???x matang la awak ni….dah senyuman orang pon boleh dikatakan seram..x ke komen tu mmg berunsur x puas hati?ingat sikit…senyuman tu anugerah dari Allah…x kan sampai senyuman ustaz don pun nak jadi isu?nak dikatakan seram dan seumpamanya…..cuba la matang sikit apabila nak komen satu2 benda tu…btw…saya memang peminat fanatik ustaz don sebab saya selalu tengok “’30 minit ustaz don”….salah ke?rasanya lagi baik kot dari fanatik kat artis2 seksi kat luar sana…

    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer

      August 27, 2012 at 5:30 pm

      hahahahahahahahahahaii ! eh pesal kau seram tengok senyuman ustaz don ??? senyuman ustaz don macm hantu gigi ke yg macm pilem p.ramlie tu hahahahahahahahahahiiii ! tk baik la kau ni nyah bus stop orang2 semua memuji dn mendoa kn dia bahgia yg kau pulak takottttttttttttttttttttttt !!!!! kelaka betol la kau ni hahahahahahahahahahahaii !!

  5. mell

    August 26, 2012 at 11:38 pm

    Ustaz mmg sporting sgt…sian pengantin lambat makan sebab melayan tetamu yg x putus3 nk b’gambar…

    Slmt pengantin baru utk ustaz n husna :-)

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top