May 29th, 2012

Lama rasanya tidak mendengar atau melihat foto terbaru Cahaya Malaika, puteri sulung hasil perkongsian Mawi dan Ekin. Rupa-rupanya pada Ahad yang lepas, telah diadakan majlis aqiqah untuk Cahaya Malaika. Majlis tersebut telah berlangsung dengan begitu meriah sekali. Yang penting Cahaya Malaika kini nampak sihat dan telah pun berusia 3 bulan.

gambar majlis aqiqah mawi ekin cahaya malaika

Cute gila kan? Semoga Cahaya Malaika akan terus membesar sihat dan sejahtera hendaknya. Lagi 4 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Kosmo.

gambar majlis aqiqah mawi ekin cahaya malaika
gambar majlis aqiqah mawi ekin cahaya malaika
gambar majlis aqiqah mawi ekin cahaya malaika
gambar majlis aqiqah mawi ekin cahaya malaika


162 responses to “(5 GAMBAR)Majlis Aqiqah Cahaya Malaika, Puteri Mawi Dan Ekin”

  1. nora abdullah says:

    tak baik la komen mcm 2.brsyukur la tuhan dh beri ekin dn mawi keturunan.comel ak ekin dn mawi 2.klu sndri blm branak jngn nak mengata ak org.

  2. lala kucing says:

    meh aku cantas bonggol kat kepala tu

Loading...