Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(5 GAMBAR)Majlis Aqiqah Cahaya Malaika, Puteri Mawi Dan Ekin

Lama rasanya tidak mendengar atau melihat foto terbaru Cahaya Malaika, puteri sulung hasil perkongsian Mawi dan Ekin. Rupa-rupanya pada Ahad yang lepas, telah diadakan majlis aqiqah untuk Cahaya Malaika. Majlis tersebut telah berlangsung dengan begitu meriah sekali. Yang penting Cahaya Malaika kini nampak sihat dan telah pun berusia 3 bulan.

gambar majlis aqiqah mawi ekin cahaya malaika

Advertisement

Cute gila kan? Semoga Cahaya Malaika akan terus membesar sihat dan sejahtera hendaknya. Lagi 4 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Kosmo.

gambar majlis aqiqah mawi ekin cahaya malaika
gambar majlis aqiqah mawi ekin cahaya malaika
gambar majlis aqiqah mawi ekin cahaya malaika
gambar majlis aqiqah mawi ekin cahaya malaika

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

162 Comments

  1. nora abdullah

    June 8, 2012 at 7:46 pm

    tak baik la komen mcm 2.brsyukur la tuhan dh beri ekin dn mawi keturunan.comel ak ekin dn mawi 2.klu sndri blm branak jngn nak mengata ak org.

  2. Nur Amiera Sofea

    June 5, 2012 at 2:40 pm

    comel

  3. lala kucing

    June 4, 2012 at 7:58 pm

    meh aku cantas bonggol kat kepala tu

Loading...
To Top