Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(5 GAMBAR)Nora Danish Kini Bergelar Isteri Adi Putra

Fuhhhhhhhhh. Tajuk tak mengalah kan? Abang Nara mula-mula tengok pun terbakar gak jiwa raga kalau benar Nora Danish jadi isteri Adi Putra. Memanglah sama padan, tapi Adi Putra kan dah kahwin. Takkanlah dia sanggup menduakan isterinya. Nasib baiklah perkahwinan ini hanyalah untuk filem Aku Terima Nikahnya.

nora danish

Advertisement

Hari tue masa kenduri kahwin Lisa Surihani, Abang Nara berpeluang untuk melihat Nora Danish secara live. Memang cun melecun. Tak tercapai dek akal Abang Nara kenapa wanita secomel Nora Danish masih bergelar janda sehingga sekarang. Kalau tak ada orang nak, Abang Nara pun sudi meng”offer”kan diri. Hehehe

Lagi beberapa keping gambar Nora Danish menjadi isteri kepada Adi Putra dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook MIG Online.

nora danish

nora danish

nora danish

nora danish

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

83 Comments

  1. Anonymous

    March 3, 2012 at 7:21 pm

    Kalau tidak silap, babak akad nikah ini dibuat di perkarangan luar dewan masjid, bukan di dalam dewan masjid itu sendiri. Anda boleh lihat ada tangga di dalam gambar tersebut, menunjukkan ia di luar masjid. Harap maklum.

  2. kak ros

    March 3, 2012 at 9:43 am

    kenapa lah director nyer tak buat homework sebelum direct the film, walaupun nak nampak real jangan lah dalam masjid. Tak takut ker kemurkaan ALLAH… kat situ tempat org bermunajat, dekat situ jugak buat maksiat…. kalau bangsa asing tanyer apa nak jawab…. nak jawab ” dalam filem semua bole buat”….

  3. botol kicap pon ada hantu ke? lps ni ada hantu kacang botol pulak..

    March 2, 2012 at 9:53 am

    astaghfirullahh..x sukaxsukaxsuka!kenapa ada sesi pegang2 tangan kat masjid?walaupun shooting je, tp masjid tempat org beribadat..dah la kita menghalalkan maksiat secara terang2ngan, benda haram, buat kat masjid pulak tu..buat adegan ni kat rumah x boleh ke? kenapa kita x hormat kat agama kita sendiri? yg haram tetap haram, kalau korang nak buat benda2 haram ni, bukan masjid tempatnya…nampak sgt mereka yg terlibat dlm filem ni sgt dangkal ilmu agamanya..kalau x, korg boleh nasihatkan sesama sendiri..at least, jlnkan tanggungjwb itu.. sekurang2nya..Ya Allah, saya berdoa semoga kita semua berubah menjadi lebih baik..

    • meor shariman

      March 3, 2012 at 7:24 pm

      Sila lihat betul-betul gambar itu dan anda akan nampak ada tangga di bahagian belakang. Ini bermakna, babak ini dilakukan di perkarangan luar masjid Besi Putrajaya dan bukan di dalam dewan masjid. Harap maklum.

    • rainbow

      March 5, 2012 at 10:01 am

      wlau perkarangan masjid sekali pn, xsalah utk hormat..
      jgn sibuk sruh non-muslim berjubah la hape even tuk msuk perkarangan masjid..tp kite yg islam sendiri xmenjaga adab d masjid..hrmmmm~

  4. nur

    March 1, 2012 at 8:00 pm

    bergurau ada limit nya juga ye Encik Nara… wanita cepat tersentuh dgn hal2 yg sedemikian… bergurau boleh tapi ada batasnya.

  5. mixgirl

    March 1, 2012 at 4:56 pm

    sy mmg minat ND dr dulu hgga kini…skrg lakonan dia power btl…mudah btl dia mgalirkan air mata…bl tgk dia mnangis sy turut menangis dlm citer kisah dhia…terus terang ckp babak akhir paling mcuit ati sy n spupu spapat yg kbetulan dtg umah mmg minat citer tue…smua menangis….i love dhia n abg zikir forever…gd luck utk movie akan dtg…!!!!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top