Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(5 GAMBAR)Nora Danish Kini Bergelar Isteri Adi Putra

Fuhhhhhhhhh. Tajuk tak mengalah kan? Abang Nara mula-mula tengok pun terbakar gak jiwa raga kalau benar Nora Danish jadi isteri Adi Putra. Memanglah sama padan, tapi Adi Putra kan dah kahwin. Takkanlah dia sanggup menduakan isterinya. Nasib baiklah perkahwinan ini hanyalah untuk filem Aku Terima Nikahnya.

nora danish

Advertisement

Hari tue masa kenduri kahwin Lisa Surihani, Abang Nara berpeluang untuk melihat Nora Danish secara live. Memang cun melecun. Tak tercapai dek akal Abang Nara kenapa wanita secomel Nora Danish masih bergelar janda sehingga sekarang. Kalau tak ada orang nak, Abang Nara pun sudi meng”offer”kan diri. Hehehe

Lagi beberapa keping gambar Nora Danish menjadi isteri kepada Adi Putra dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook MIG Online.

nora danish

nora danish

nora danish

nora danish

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

83 Comments

  1. uhuk uhuk

    March 1, 2012 at 2:22 pm

    nora danish cantik pakai tudung dr xpakai..harap die akan diberi hidayah oleh Allah S.W.T utk ke arah itu. Amin…hehehe

  2. saye_prihatin

    March 1, 2012 at 1:34 pm

    salam,, kate pon artis mmg dh tntu kontroversi… by the way nora n fasha same cntik.. hati je lain2… manusia takde yg sempurna… mahupon saye.. so tingkatkn prestasi.. kurangkn kontroversi..!. kan nina kwn opis sayee… setuju dgn kamu.. hehehehehe..

  3. Hanis

    March 1, 2012 at 12:40 pm

    Teringat sitcom PUTERI masa study dulu2…lakonan nora danish, siti fazurina dan kencana…memang layan habis…sitcom skrg ni kureng la~

  4. JEJARI KONTOT

    March 1, 2012 at 12:04 pm

    Mana dia insan2 yg comment rambut blonde adi?????? huh, skang taknak komen?

  5. didi

    March 1, 2012 at 11:47 am

    mentang2 la bini nara tgh pantang,,ko jd gersang tgk nora danish yg mmg lbh cun dan putih gebu dr bini nara..tp nak ke nd kat nara?kang nd ckp u tgk cermin muka dulu la,,,ksian..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama